תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיטים מגזר:
אזור הצפון איזור:
מגנוליה שם בית העסק:
קריון קרית ביאליק כתובת:
קריון קרית ביאליק סניף בית העסק:
החלפת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2013 רכשתי זוג עגילים, במבצע של פריט שני ב-30% (שעדיין קיים, ועל העגילים שילמתי מחיר של 76 ש"ח לאחר 30%). לאחר שענדתי אותם פעם אחת בלבד, העגילים (שהם מציפוי זהב) השחירו. נתתי את העגילים לתיקון וציפו לי אותם מחדש. לאחר הציפוי לא ענדתי אותם כלל ולאחר מספר חודשים העגילים שוב השחירו. פניתי לחנות ולשירות הלקוחות והתשובה שקיבלתי היא שאני יכולה להחליף את העגילים למוצר אחר אבל בשווי של העגילים לאחר ההנחה (ב-76 ש"ח) ולא מוכנים לתת לי להחליף לעגיל אחר באותו שווי של העגיל שקניתי (כפי שעושים בכל החנויות שיש מבצעים- פשוט נותנים להחליף פריט מול פריט).
כספי סוג הנזק :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
ללקוחה הוחלפו העגילים לאחר ארבעה חודשי ענידה.מאחר ולאחר ארבעה חודשים נוספים היא פנתה באותה טענה הוחלט על מתן החלפהשמונה חודשים מיום הרכישה.ההחלפה מתבצעת על פי הסכום ששולם עבור הפריט. ההקבלה לשאר החנויות איננה רלוונטית מסיבה פשוטה.חנויות רק בזמן מבצע מוגבלנותנות אפשרות החלפה.פריט שני עד רביעי ברשת קיים מספר חודשים וניתן לבצע החלפה מעבר לזמן ההחלפה,תלוי בנסיבות של כל לקוח. תגובה:
החלפה במחיר ששולם. חג שמח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה