תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
ממיר אנלוגי חסר< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
‏21/10/2014
באמצעות מייל- [email protected]
עבור YES
אגף פניות הציבור,
שלום רב,

הנדון- ממיר אנלוגי חסר
שמי יונתן *** והנני לקוח של חברת YES מזה 5 שנים האחרונות.
בעוד כשבוע, משפחתי ואני טסים לחו"ל למספר חודשים ועל כן ביטלתי את המנוי בחברת יס.
בשיחת התיאום עם נציגת השירות התברר שנחויב ב1000 ש"ח נוספים עבור ממיר אנלוגי ישן שכלל איננו ברשותינו וזאת כי רשום ברישומי החברה, כי ברשותינו 4 ממירים סה"כ ולנו כאמור יש 3 בלבד.
ראוי לציין כי אין זו הטעות הראשונה שקרתה עם חברת יס, בעבר יס טעתה בסוג המכשירים שיש אצלינו ובחיובים שחויבנו, לכן דאגה לפצותינו במספר אירועים שונים ( ניתן לראות את זה בהיסטורית לקוח במערכת)
הסברתי שוב ושוב כי אין טעם להחזיק בממיר אנלוגי נוסף על הקיים, משלוש סיבות:
1. יש לנו 3 טלויזיות, 3 חדרים, בכל חדר טלויזיה עם ממיר
2. זהו ממיר ישן, לא מתקדם וכלל לא שימושי (לכן דאגנו להחליף למתקדמים יותר)
3. למה אנו צריכים 2 ממירים אנלוגיים, אם בקושי באחד השתמשנו
ב2.2.2014 הגיע טכנאי חברת יס אשר לקח ממיר HD חזרה ולקח עימו גם ממיר אנלוגי ישן, כי לנו לא היה שום צורך בממיר אנלוגי נוסף. לצערינו אין לנו העתק או מסמך המעיד על כך שהטכנאי לקח גם ממיר אנלוגי, מן הסתם סמכנו ובטחנו בחברה כי תדאג לעדכן את הרישומים אצלה.
זוהי טעות נוספת של חברת יס ואין אנו מוכנים לספוג זאת, מה גם, שהסכום האדיר שחברת יס טוענת לקבל, 1000 ש"ח, עבור מכשיר שלכאורה נמצא אצל לקוח 5 שנים, הינו ממיר שלא קיים יותר בשוק ולא ניתן יותר ללקוחות החברה, מגוחך להפליא!!!!
חברת יס צריכה להכיר בטעותה ולבטל את דרישתה הלא הגיונית על ממיר שלא קיים יותר בשוק.
אנחנו רואים לנכון להשתמש בכל כלי מדיה אפשרי, במידה ויס לא יבטלו את דרישתם.
לטיפולכם הדחוף אודה,

בכבוד רב,
יונתן ****
כספי סוג הנזק :
ביטול הקנס על ממיר שאינו ברשותינו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
היי יונתן, לאחר בדיקות מקיפות שנעשו על ידנו במנויו של מר יונתן בתאריך 30.07.2009 בוצע חיבור לחברת yes עם שלושה ממירים שני ממירים רגילים וממיר yesMaxTotal אחד בתאריך 01.09.2010 בוצע מעבר דירה עם שלושת הממירים. בתאריך 06.06.2013 הותקנו בביתו של מר יונתן ממיר yesHD וממיר yesMax במנוי עד כה סה"כ כחמישה ממירים – העתק של פקודת העבודה הזו נשלחה ללקוח. סה"כ 5 ממירים בביתך 2 ממירים רגילים, yesMaxTotal, yesMax ו-yesHD. בתאריך 31.07.2013 שוחחה גב' הדס עם נציגנו בוצעה האזנה לשיחה זו ותיאמה איסוף yesMax לתאריך 27.08.2013- בשל תקלה מערכתית פקודת העבודה נסגרה ולכן לא בוצע איסוף. בתאריך 20.12.2013 מר יונתן שוחח עם נציגתנו בוצעה האזנה לשיחה זו על ידי גם כן, כאשר במהלך השיחה התברר כי תואם איסוף הממיר הלא נכון תואם עמו איסוף yesHD לתאריך 02.01.2014. בשיחה זו ציין הלקוח בפני נטע כי ברצונו באיסוף HD בלבד. בתאריך 02.01.2014 נאסף ממיר HD מבית הלקוח –העתק של פקודת העבודה הזו ובה מצויין איסוף ממיר yesHD נשלחה ללקוח. עלות אובדן ממיר רגיל הינה בסך 811.20 ₪, כמו כן עלותו של הכרטיס החכם שבממיר הינה בסך 201.80 ₪ מחיר זה נקבע על פי מחירון החברה ומאושר ע"י משרד התקשורת חשוב להדגיש כי חברתנו מספקת ללקוחותיה ציוד קליטה יקר ערך, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה. כמות הציוד מסופקת לכל לקוח, בהתאם לצרכיו. ציוד הקליטה מעודכן במערכת החברה, ברשומת הלקוח, על פי מספר סידורי של כל מפענח וכרטיס חכם, ונמצא באחריות הלקוח המחזיק בו, כל זמן שלא הוחזר לרשות החברה. בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר " אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו. במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...". לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה. על פי הסכם ההתקשרות סעיף 7.ה' האחריות על נזק או אובדן ציוד הקצה שברשותכם, חל על הלקוח בלבד. "אם לא יוחזר המפענח לחברה ולא תאפשר לנו להסירו מביתך, יהיה עליך לשאת בעלות המפענח "... לאור הנאמר, ולאחר הבדיקות המקיפות שבוצעו, אין מקום לזיכוי המנוי. במידה ויימצא הממיר אנא צרו קשר עם המוקד הטלפוני במטרה להחזירו. תגובה:
ראו תגובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה