תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
מלון לאונרדו ים המלח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 10/10/2014 - 12/10/2011 אני אשתי ותינוקת היינו בחובשה במלון לאונרדו ים המלח קיבלנו חדר (408) . שילמנו על חופשה של 2 לילות 2350 שייח. ניקוז של אמבטיה בחדר היה מפורק ( יש לי תמונות ) ואי אפשר היה לעשות אמבטיה . זה היה לנו מאוד חשוב מקוון שהיינו עם התינוקת . גם האור בחדר עבד חלקי . שלושה ימים ביקשנו לסדר את הזה , כל הזמן הבטיחו לנו שיסדרו את זה . אבל אף אחד לא באה ולא סידר את זה . הרגשה ממש מגעילה . שילמנו הרבה כסף כדי לנוח ולא נהנינו מהחופשה . אני חושב שמגיע לנו פיצוי הולם על המחדל הזה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה