תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
מלון מלוכלך ומזוהם נושא התלונה:
‏שבת ‏08 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בסוף השבוע האחרון התארחנו במלון לאונרדו פריוילג' ים המלח, תכננו את החופשה זמן רב והוצאנו עליה סכום לא מבוטל של 2800 ש"ח.
האוכל היה נהדר(לפחות לפני שבת..) אבל רמת המלון הייתה מתחת לכל ביקורת.
השירותים ברחבי המלון היו מטונפים, מלאים קיא ושלשול בכל מקום, למרות שפניתי לעובדים וללובי עדיין לא טיפלו בנושא! כמו כן דלת השירותים בחדרנו הייתה שבורה, על אדן החלון היה קקי של ציפורים וכן כשהגענו למלון היו זבובים בחדר ועל העוגה שקיבלנו היו זבובים מתים.
הכי נורא הוא שמאתמול אנו סובלים מקלקול קיבה נוראי!!!
אנחנו מאוד מאוכזבים מהחופשה, השקענו זמן רב וכסף רב כדי שיתאפשר לנו לצאת למקום שקיווינו שנהנו ממנו, אבל לצערנו זה היה מתחת לכל ביקורת.

אנו לא מעוניינים לתבוע ולהגיע לתקשורת אבל אם לא נראה הענות מתאימה נפעל בהתאם.

בתקווה לשמוע ממכם בקרוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי במלון נקי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה