תלונות נעלי קליגולה

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
נעלי קליגולה שם בית העסק:
קריון ביאליק כתובת:
קריון סניף בית העסק:
נעל פגומה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 22.09.2014 קניתי זוג נעליים לאחר כחדש ימים הסוליה התחילה להתפרק. לצערי הרב מאחר ואני נורא עסוק לא יכולתי לגשת לסניף עם הנעל
ביום ראשון 07.12.2014 נגשתי לסניף, בקשתי החלפת מוצר או קבלת זיכוי כספי המוכר אמר כי זה לא ניתן וכי יש צורך בלשלוח זאת למעבדה.
לא מקובל עליי אחרי ששלמתי עבור הנעל ממיטב כספי שהנעל תתוקן בדבק.
אם בתקופה של השלושה חודשים זה מה שקרה מעניין מה יקרה אחרי שתפוג האחריות.
אני לא אקבל נעל מתוקנת בדבק ודורש החזר כספי או החלפה הנעל לחלוטין.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי ואו נעל חדשה פתרון נדרש :

נעלי קליגולה שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום חואלד . מסגרת האחריות שלנו מספקת שירות תיקונים ובמידה ולא ניתן לתקן אנו מזכים את הלקוחה . כמו כול חברה הנעל צריכה להגיע לבדיקה בבקרת איכות , יש לנו אנשי מקצוע היוכלו לבדוק את נעיליך . חשוב לציין וגם עם עברה האחריות אנו מתקנים במידה וניתן החזר כספי לא ניתן לקבל במידה ונעליך ננעלו ואם לא הגעת במסגרת האחריות של ה48 שעות על פי חוק המדינה . תגובה:
את מוזמנת לשלוח את נעליך והסניף יצור עמך קשר ברגע שתנתן התשובה . תודה והמשך יום מקסים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה