תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
אפלייה בהצעת מחיר ויחס משפיל מאוד ומזלזל בלקוח וותיק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ערב טוב להנהלת אתר תלונה ולכל באי האתר וקוראי המודעה

ברצוני להתלונן על אפלייה במתן מחיר עבור שירות "טריפל טופ" שעבורו אני משלם מעצם היותי מנוי בהוט
אני מנוי בהוט כ 15 שנים ולפני שנה התחברתי לשירות טריפל טופ של הוט והוצע לי מחיר של 302 שקלים לחודש ומאז המחיר קפץ וכיום הוא עומד על 345 שקלים בחודש (כולל מע"מ). מבירור עם קרובי משפחה וחברים טובים אשר גם הם מנויים על אותו שירות (בדיוק!) והתחברו פחות או יותר לטריפל באותו זמן כמוני ,התברר לי שהם משלמים כיום סכום של 308 ש"ח כולל מע"מ.
פניתי להוט על מנת להשוות את התנאים על מנת למנוע מצב של אפלייה.בנוסף הסברתי להוט שחבריי וקרובי משפחתי נהנים אפילו מתוספת של ערוצים ואף מחודש חינם ואני לא קיבלתי זאת.ביקשתי בסך הכל להשוות את המחיר ל 308 שקלים לחודש וזכיתי לתשובות מזלזלות כמו : "להם מגיע לך לא " , "הם לקוחות "בעייתייים",ועוד דוגמאות בסגנון זה,כמו כן אחת הנציגות עמה דיברתי היום אף איימה עלי שאם אדבר הרבה הם יעלו לי את המחיר כי אני עולה לה על העצבים ולא מוצא חן בעינייה. עליי להוסיף ולציין שהמתנתי לנציג יותר מחצי שעה על הקו והעבירו אותי לנציג אחר וחיכיתי שעה .לאחר שהתייאשתי ביקשתי להתנתק והנציגה עמה דיברתי הבטיחה שתתקשר אליי בשעה מסויימת אך לא התקשרה .
לפני כשנה ההיו לא מעט תקלות באינטרנט ובקו הטלפון ואחת מהן נמשכה יומיים שבהן לא הייתי מחובר לאינטרנט ולטלפון וגם לא יכולתי לצפות בכבלים .בהוט הפנו אותי לחברת החשמל ואני האמנתי אך כשפניתי לחברת החשמל אמרו לי שהבעיה בהוט.הובטח לי פיצוי בדמות שוברי קנייה אך עד היום לא קיבלתי כלום.

אני מאוד מאוכזב מהחברה הזאת .מדובר בחברה הנוקטת מדיניות של הטעיית לקוחות ומרמ ומשקרת את הלקוחות באופן שיטתי!

אבקשכם לעזור לי ולנסות לשכנע את הוט לבוא לקראתי בעניין המחיר אותו אני משלם ולהפחית את דמי המנוי הקיימים (_ללא שינוי בתוכנית המנוי) ל 308 שקלים לחודש.
בתודה מראש!
איציק
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפחתת דמי המנוי ל 308 שקלים (אותו סכום שמשלמים קרובי משפחתי וחבריי) על מנת למנוע אפלייה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה