תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
אי ניתוק משירות החברה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.1.15 שוחחתי עם שתי נציגות שונות מחברת הוט וביקשתי שינתקו אותי מהשירות כי עולה הרבה כסף ואין תמורה. אלה אמרו שיחזור אלי נציג בכיר יותר וכך היה ביום למחרת. הנציגה שוחחה איתי וביקשה שלא אתנתק ואחשוב מה הייתי רוצה להשיג בתמורה לסכום שאני משלמת ואף להוסיף עליו סכום נוסף. אני ביקשתי שתחזור אלי אחרי שעות העבודה ומאז לא חזר אלי אף נציג בכיר. נשלחו אלי הודעות אסמס שניסו ליצור עימי קשר, אולם לא היתה לי אף שיחה שלא נענתה. ב- 20.1.15 השגתי נציגה של הוט שטענה כי אני מנותקת החל מתאריך 18.1.15 ויחזרו אלי בנוגע להגעת טכנאי לניתוק והחזרת ציוד. עד היום, 26.1.15 אף אחד לא יצר קשר ולפתע היום נשלחה הודעה כי בתאריך 1.2.15 יגיע אלי טכנאי לנתק אותי מהחברה. העניין הוא שאף אחד לא דיבר איתי ולא קבע איתי כלום. יותר משבועיים יחייבו אותי על המנוי, למרות שביקשתי להתנתק. אני מבקשת לקבל עזרה במישור של החיובים שיגבו ממני על זמן שלא היה תלוי בי מבקשתי לניתוק ועד שזה יקרה בפועל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצעת חבילה הולמת או ניתק מיידי מתאריך הבקשה הראשונית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה