תלונות מגנוליה

תלונות עוד בתכשיטים

תלונות תכשיטים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תכשיטים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מגנוליה שם בית העסק:
מרום נווה סניף בית העסק:
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שלחתי לכם הודעה למייל ובאתר ולא קבלתי שום מענה! מסרתי לתיקון עגילים דגם E21819GCL בגלל ששתי אבנים קטנות נפלו. החזירו לי את העגילים ללא תיקון בטענה שאין את האבנים האלו. אני לא מוכנה לקבל את הטיעון הזה כי רשת מגנוליה כל כך גדולה ואני רואה באתר שלכם שיש הרבה דגמים מאוד דומים. אני דורשת שיעשו מאמץ למצוא אבן מתאימה או שיחליפו לפחות באבן דומה. זה לא מתקבל על הדעת והורס את שמכם הטוב. התוצאה של שירות תיקונים כזה גורמת ללקוח לחשוב פעמיים האם ירצה לחזור או להמליץ לאחרים לקנות ברשת שלכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מציאת אבנים מתאימות פתרון נדרש :

מגנוליה שירות לקוחות

, תגובה:
יעל לבני-מנהלת שירות לקוחות קבוצת מגנוליה שם ותפקיד:
לקוחה נענתה במייל והופנתה לשליחת העגיל לבדיקה נוספת. תגובה:
החברה מחוייבת לתת שירות בשנת הרכישה הראשונה ללא תשלום .הקולקציות משתנות ואיתן גם חלקי החילוף ולעיתים בעיקר לאחר מספר שנים לא ניתן לתת מענה לכל הפריטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה