תלונות To Go

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
To Go שם בית העסק:
קניון הדר תלפיות ירושלים כתובת:
קניון הדר תלפיות ירושלים סניף בית העסק:
נעליים פגומות וביטול מועדון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב:
בתאריך 19/03/2015 בשעה 18:02 בערב רכשתי מסניף TO GO קניון הדר ירושלים זוג נעלי בובה לילדה.
לפני שרכשתי אישתי שאלה במפורש את המוכרת על טיב הנעליים כדי שנוכל לדעת האם לרכוש אותן ותשובתה הייתה שהחברה עובדת עם ספקית חדשה וטיב הנעליים איכותיות מאוד וללא שום פגם וכמו כן מחזיקות זמן ארוך.
לפני שרכשתי גם את הנעליים שכנע אותנו המוכרת לעשות רישום למועדון כדי לקבל הנחה בעתיד ועוד מתנה בסך 50 ₪ שלאחר כשלושה שבועות נוכל להשתמש בזה לקניה הבאה.
לבסוף השתכנענו שטיב המוצר הינו טוב ואיכותי ורכשנו את הנעליים וגם הצטרפנו למועדון שהעלות הינו 50 ₪.
הנעליים והרישום למועדון עלו סך הכל ביחד 133.93 ₪ [ נעליים לפני הנחה 119.90 אחרי הנחה 83.93 ₪ רישום למועדון 50 ש"ח]
למחורת ביום שישי בערב הילדה נעלה את הנעליים בבית ואני רוצה לציין שהילדה עוד לא הלכה איתם בחוץ בכלל, הבחנתי שכף הרגל הימנית הינה ישרה, כאשר בדקתי את הנעליים פתאום נדהמתי לגלות שהנעליים פגומות מכל הכיוונים ובגלל זה הילדה הולכת לא ישר והנעליים פגומות לחלוטין ולא ראויות למכירה ללקוחות.
היום 22/03/2015 בשעה 12:00 בערך שלחתי את אישתי עם הנעליים ועם החשבונית לחנות כדי להראות להם שכל הנעליים פגומות במספר מקומות ושיחליפו לה את הנעליים.
לאחר וויכוחים רבים עם המנהל שסירב למסור את שמו, הוא התעקש שהילדה הרסה ופגע בנעליים ומהחנות זה יצא חדש לחלוטין וללא שום פגם ולא היה מוכן לשמוע כלום, וכאשר אישתי ביקשה לבטל את המועדון גם אמר לה המנהל שהיא לא יכולה לבטל את המועדון ובשורה התחתונה זה מה יש.
אני רוצה לציין שאני בשוק לחלוטין קודם כל מהנעליים הפגומות, אבל יתרה מזאת מהשירות של חברת TO GO ומשירות המנהל שאמור לתת פתרון ללקוח ולא לסלק אותם ובמיוחד לא לשקר.
כאשר קניתי את הנעליים למחורת היה יום שיש ושבת שהינם ימי עסקים לכן הגעתי ישר למחרת ביום ראשון כדי להחליף אותם אבל השירות והיחס כלפי הלקוח זוועתיים ומתחת לכל ביקורת במיוחד מכיוונו של המנהל שהיחס שלו מתחת לכל ביקורת, מנהל שמייצג אתכם ואמור לתת שירות ולא להגיד מאצלי זה יצא חדש, וגם נגיד שיצא חדש נעל של מותג שעולה 120 ש"ח [לפי שווי החנות] לא אמורה לההרס לאחר יום ובמיוחד שלא יצאו איתם החוצה, ועוד שרוצים לבטל את המועדון המנהל אומר שאסור לאישתי לבטל וגם היא לא יכולה לבטל[אני גם מציין שעוד לא השתמשתי במתנה שלהם]
וזכותי לבטל את המועדון מתי שאני חפץ בכך.
אני דורש לבטל במיידי את העסקה הזאת לאלתר כולל את המועדון ולקבל החזר כספי מלא בגין הנעליים ובגין המועדון בסך 133.93 ש"ח.
במידה ולא הקבל את ההחזר המלא כולל ביטול המועדון במיידי,
האלץ לפנות לתביעה משפטית ולתבוע את המגיעה לי כולל הוצאות בית משפט ועוגמת נפש.
בנוסף אני מתכוון גם לפנות למשרד הת"מת להגשת תלונה.
ועליכם לתת את הדין עם מנהל כזה ששירות ויחס כלפי הלקוח וזלזול הינם מביאים שום תועלת.
מצורפים תמונות של הנעליים ומס' סימונים כדי שתוכלו לראות את הפגמים שכמובן אינם מהליכה אלה רק מפגם יצור.
תודה מראש.
עוגמת נפש,עלבון ולצחוק על לקוחות סוג הנזק :
החזר כספי מלא 133.93 פתרון נדרש :

To Go שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת שירות לקוחות טוגו שם ותפקיד:
בהתאם למדיניות טוגו אין אחריות על שפשופים. מבדיקה מול מנהל הסניף נעשה שימוש בנעליים ולכן הנעליים לא הוחלפו. תגובה:
יש לציין מס' ת.ז בכדי לבדוק אפשרות לביטול המועדון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה