תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור חיפה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
רמאות. התנערות מהתחיבות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רציתי להתנתק מהוט,אך מנהלת שרות לקוחות טילפנה ושיכנעה אותי להשאר בכך שנתנה לי דיל שטעם את רצוני.דהיינו מחיר גלובלי לאינטרנט +טלויזיה כשכל הערוצים פתוחים כולל פרימיום.
לפני כשבועיים נוכחתי שהורידו לי את כל ערוצי הפרימיום-סגרו לי הרבה מאוד ערוצים.טלפנתי לברר מאיזו סיבה ושוב מנהלת קשרי לקוחות אמרה לי שנתנו לי את כל הערוצים פתוחים אך ורק כהטבה. והיא מצטערת ומבקשת סליחה בשם הוט שהמנהלת הקודמת לא כתבה ולא אמרה שזו הטבה.בתמורה לכך היא הציע להחזיר לי את כל הערוצים וכו' בתוספת מחיר. ברצוני לציין כי אני מנויה בהוט כשלושים שנה והם -הוטמתנערים מהתחיבות שניתנה לי הן בעל פה והן בכתב. המילה הטבה לא מוזכרת במייל שקיבלתי מהם.מה אני אמורה לעשות פה?יש פה עלבון כלקוחה וותיקה והן הפסד כספי בזמן שכל מה שהם היציעו זה סליחה.
עלבון סוג הנזק :
להשאיר לי את אותן תנאים דהינו פתיחת הערוצים כפי שהובטח או לחילופין שידברו איתי ויגיעו איתי להסכם לשביעות רצוני פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה