תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הצפון איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
זוהמה ולכלוך המסכן את המתארחים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 17. 4. 15 התארחנו במלון לאונרדו טבריה . לקחנו חדר סוויטה ג'וניור . החדר היה מלוכלך , רצפה שלא ניתן לדרוך עליה .
בארוחת הערב , ערמת הצלחות הקטנות , שהיו על המדף היו רטובות עם שאריות מזון (כל הצלחות כולן !)
פניתי אל אחד האחראים שעמד בכניסה לחדר האוכל , והסבתי את תשומת ליבו לצלחות המלוכלכות .
למחרת , סבלתי מבחילות , שלשולים וכאבי בטן , כפי הנראה מרמת ההיגיינה הגרועה שבמלון .
נא טיפולכם
הרעלת מזון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
פנינה, מנהלת קשרי אורחים שם ותפקיד:
נאוה יקרה, ראשית תודה ששיתפת אותנו,ביקורת זה דבר חשוב למטרת בדיקה ושיפור שביעות רצון אורחנו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו. העניין יבדק בצורה יסודית,וכמובן שנשוחח תודה,פנינה תגובה:
ישלח מכתב מנכ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה