|
|
|
|
|
|
|
|
בתי מלון וצימרים |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
מלונות פתאל |
שם בית העסק: |
זוהמה ולכלוך המסכן את המתארחים |
נושא התלונה: |
יום שישי 17 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 17. 4. 15 התארחנו במלון לאונרדו טבריה . לקחנו חדר סוויטה ג'וניור . החדר היה מלוכלך , רצפה שלא ניתן לדרוך עליה .
בארוחת הערב , ערמת הצלחות הקטנות , שהיו על המדף היו רטובות עם שאריות מזון (כל הצלחות כולן !)
פניתי אל אחד האחראים שעמד בכניסה לחדר האוכל , והסבתי את תשומת ליבו לצלחות המלוכלכות .
למחרת , סבלתי מבחילות , שלשולים וכאבי בטן , כפי הנראה מרמת ההיגיינה הגרועה שבמלון .
נא טיפולכם
|
הרעלת מזון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
פנינה, מנהלת קשרי אורחים |
שם ותפקיד: |
נאוה יקרה,
ראשית תודה ששיתפת אותנו,ביקורת זה דבר חשוב למטרת בדיקה ושיפור
שביעות רצון אורחנו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו.
העניין יבדק בצורה יסודית,וכמובן שנשוחח
תודה,פנינה |
תגובה: |
ישלח מכתב מנכ"ל |
פתרון: |
|
|
|