תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור השפלה איזור:
מי עדן שם בית העסק:
מכשיר לא תקין שהוחלף פעמיים וממשיך להיות לא תקין ויחס נוראי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשיים ב26.1 רכשתי מכשיר מי עדן פיור שבת כבר כחודש לאחר ההתקנה החל המכשיר לעשות בעיות. זה החל כאשר הוא מרתיח את עצמו עד כדי רעידות ונזילת מים רותחים ללא סיבה - נאלצנו לנתק אותו מהחשמל ובעצם לאתחל אותו. חשבנו שבזה סיימנו. אך לאחר מכן תופעה זו חזרה על עצמה והתווספו לה תופעות נוספות- המים החלו לנזול לפתע, המים הרותחים היו רק חמימים, המכשיר הרעיש מאד ולבסוף בכל פעם שלחצנו על המים- חמים, קרים, פושרים, המים המשיכו לנזול גם לאחר שהפסקנו את הלחיצה למשך שניות ארוכות מה שאילץ אותנו להניח מיכל לאיסוף המים הנותרים.
בתחילת אפריל פניתי לשירות הלקוחות בבקשה שיחליפו את המכשיר, לקח כשבוע עד שקיבלתי תשובה חיובית וגם זה היה לאחר דין ודברים מאד לא נעימים...
ב13.4 הוחלף המכשיר למכשיר חדש (בצבע שונה כי לא היה להם במלאי) לא עברו שבועיים והמחשיר עושה את אותו התרגיל- הפעם הייתי לבדי בבית וכאשר החל הרעש שכבר מוכר לי והתחילו לנזול כמויות של מים רתחים לרצפה נתקתי מיד את המכשיר, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו ילדי היו בבית לבד כאשר קורה מקרה כזה הם יכלו להכוות או להתחשמל כתוצאה משילוב של מים רותחים וחשמל! שלא לדבר מה היה קורה אם אף אחד לא היה בבית- הוא היה יכול להשרף!
פניתי לשירות לקוחות, בקשתי לדבר עם מנהלים וכולם ענו לי שהמענה היחיד שהם יכולים לתת לי הוא להזמין טכנאי או להחליף מכשיר לחדש. אני לא מעוניינת בפתרונות הללו. המכשיר מסוכן ואיני רוצה אותו בביתי, אני לא בוטחת בו ולא מוכנה לקחת סיכון לפגיעה בילדי או בי!
מכיוון שב4 חודשים ושני מכשירים התקלות חוזרות אני דורשת לבטל את העיסקה מהיום והלאה כדי להמנע מתביעה משפטית. אין לי ספק שאף אדם סביר לא היה מנסה שוב מכשיר שהוכיח עמו כלא אמין ומסוכן.
נוסף לכל השיחות עם נציגות השירות הן זילזול באינטיליגנציה - פשוט כמו לדבר לקיר- שומעים שהן אומנו לתשובות לקוניות חסרות הגיון לבקשות..
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה לאלתר פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות לקוחותיה בכל נקודת זמן כראשון במעלה. במיעדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות . תלונתה של גברת נילי טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתינו. תגובה:
שלום רב, שוחחנו עם הלקוחה נילי הוחלט לבטל עסקה ועצירת תשלומים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה