עדי מיכלוביץ', אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתך.
ע"פ התיעוד במערכת, הוסבר ללקוח את נוהל ביטול המנוי וכי עליו ליצור קשר עם שירות הלקוחות עשרה ימים לפני תום תקופת המבצע שקיבל, ונמסר לו בהסבר זה 20.04, כפי שמציין הלקוח בפנייתו, אחרת המנוי ימשיך בהתאם להסכם ההתקשרות בין החברה ובין הלקוח.
הלקוח פנה אלינו לביטול המנוי שוב לאחר תאריך זה ב-01.05.15, ומטופל בהתאם לנהלי החברה הלקוח הועבר לטיפול מחלקת קשרי לקוחות, האחראית על טיפול בפניות מסוג זה, והם יחזרו אליו בהקדם. הפניתי את תלונת הלקוח למנהלת המחלקה, על מנת לוודא טיפול בלקוח לשביעות רצונו.
|
תגובה: |
הלקוח הועבר לטיפול מחלקת קשרי לקוחות, האחראית על טיפול בפניות מסוג זה, והם יחזרו אליו בהקדם. הפניתי את תלונת הלקוח למנהלת המחלקה, על מנת לוודא טיפול בלקוח לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|