תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הצפון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יצחק יציב 11 קריית חיים חיפה כתובת:
סיכום שיקרי נושא התלונה:
ליבדינסקי פבלו שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה חודשים, חברת יס פנו אלי ונתנו לי הצעה מאוד טובה כדי לעבור אליהם.
אני לקוח של הוט משנת 2008, וחשבתי לנכון לפני מעבר, לתת להם את ההזדמנות להציע לי גם משהו דומה.
דיברתי עם מנהלת (לא זוכר את שמה) והגענו להבנות.
אבל מה קורה?, אתמול הסתבר לי שכול מה שהנציגה נתנה לי, זה היה באופן זמני וללא ללא הגבלה כפי שהובטח לי בשיחה. היום, לאחר שדיברתי עם יותר מ3 נציגים, וביניהם שירה מנהלת צוות בשירות לקוחות, מסתבר שאף אחד לא יכול לעזור לי ולעמוד בהבטחות שהבטיחו לי לפני כמה חודשים. מה קורה? קורה שעכשיו אני פספסתי אחלה הזדמנות לעבור ליס, ואף אחד בהוט היום לא יכול לתת לי את מה שהובטח לי בזמנו.
חשוב לציין שאני לא רוצה מעבר למה שהובטח לי, ואני לא מעוניין לשלם פחות. אני סך הכול רוצה לשלם לפי מה שסוכם, ולקבל את מה שהובטח לי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקבל את מה שהובטח. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו שם ותפקיד:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו תגובה:
הלקוח קיבל מענה מלא לפנייתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה