תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השרון איזור:
בזק בינלאומי שם בית העסק:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
ירידה ברמה של מהירות האינטרנט נושא התלונה:
שמש הדר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח של בזק ובזק בינלאומי כאשר גרתי בעיר שדרות והיה לי קו טלפון שמספרו ****** ואינטרנט במהירות 100 מ"ב . בתאריך 11 לפברואר 2015 עברתי לדיור מוגן "לב גנים" בנתניה .בכתובת מנדלי מוכר ספרים 10 . והופתעתי א. שלא יכולתי לנייד את מספר הטלפון הנ"ל לכתובתי החדשה ב. ועוד יותר הופתעתי שנאמר לי שתשתית בזק איננה מתאימה לספק לי את מהירות האינטרנט שהיתה לי בשדרות ואני אוכל לגלוש רק במהירות 15 מ"ב ....!!!! לקח לי למעלה משבועים להתארגן בדירה החדשה ופניתי לבזק בינלאומי לתקן את ההסכם שהיה לי אתם וביקשתי שההסכם החדש יחול מהיום בו עברתי לנתניה התשובה שקיבלתי הייתה שזה בלתי אפשרי וההסכם יחול מהיום בו פניתי ודיווחתי על הבעיה . מכאן נובע שגבו ממני כסף על שרות שלא סיפקו לי כחודש ימים . מה גם שהיה ברשותי נתב של בזק שלא היה לי צורך בו היות ולא קיבלתי שרות שהנתב היה מיועד לו . הפיצוי היחיד שנתנו וגם זה לאחר שהרמתי את טון הדיבור היה הזמנה זוגית לקפה ומאפה . אבל עם ההזמנה הזו לא ניתן לגלוש באינטרנט .....!!!! ההרגשה שלי שרימו אותי ועשקו אותי ..
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מלא על הנזקים ששהזכרתי כאן כולל עוגמת הנפש והנזק הכספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
מתן שם ותפקיד:
הועבר להמשך טיפול. תגובה:
הועבר להמשך טיפול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה