תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
נתיב אבות 3 כתובת:
אזור השרון סניף בית העסק:
התשובה של סיון שירי השקרנית במחלקת שקרים לציבור לא קיימת b נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כתבתי בפתרון שאני רוצה תשובה רק מהנהלה אם סיון שירי לא יודעת לקרוא או שישי לה בעייה בליקוי למידה ואת זה אני מבין אז אני ידגיש זאת רק מהנהלה ולא מהמחלקה לשקרים לציבור ולא מסיון שירי בפרט רק מהנלה כל מכתב שכתוב סיון שירי -מחלקת שקרים לציבור , אני שולח תלונה נוספת לא קורא את הודעה אז אני מדגיש רק מההנלה כי סיון שירי לא מעניית אותי והמחלקה של השקרים לא מעניינים אותי רק הנהלה וכל עוד שהנהלה לא תענה למכתב בעיני לא קיבלתי תשובה כי כתבתי רק מהנהלה סיון שירי לא קיימת וגם מחלקת השקרים לציבור לא קיימת מתה, ברגע שאני רואה את השם סיון שירי או מחלקת תלונות הציבור לא קורא את הודעה כי הודעה שקרית ולא אמינה ורק להנהלה הנה שוב הודעה אני מאוכזב מאוד מההנהלה של מטרופלין ומנציגות תלונות הציבור שהן לא קימות בשבילי כי הן לא אמניות , ותגובות לא לעניין וכל תשובה מסיון שירי אני אשלח תלונה חוזרת לאתר תלונה עד שהנהלה תכתוב תשובה ואם לא פעם אחת אז פעמיים עד שהנהלה תתעורר ותהנה

תגובה של סיון ******מה18/12
גברתי הנכבדה לא יכול להיות שאני לא הייתי בתחנה מפני שני סיבות
שנסעתי באותה תחנה כל הזמן בקו 5 עד אחרי המקרה הנ"ל ובגלל ההתנהגות שלכם עברתי לנסוע לבצרה 641 או 921 רק בגלל התנהגות שלך
ושל התגובה שלך למרות שאהבתי את קו 5. הסיבה השנייה היא אולי שכחת אבל הייתי עם עוד שלוש נשים באוטובוס ואישה אחד שאני מכיר שבדרך כלל עולה ברעננה אבל הפעם ניסתה לעלות בצומת רעננה
מה שבאמת קרה אני חושב שהנהג עצר בתחנה בקו 11 ולא שם לב שהוא קו 11 ורק ברעננה החליף לקו 5 ואתן מפחדים לתת לנהג להודות בטועת ואת לא רוצה לפצות אותי ואת מבזה את מטרופלין עם כאלה אז מי שטעה מר נהג לא עצר בתחנה תכסי טוב טוב למוח שלך סיון שירי אני הייתי בתחנה עם עוד שני נשים והנהג לא הגיע לתחנה 100000000000000000000000000 אחוז
אולי פתח בתחנה אחרת כי ידוע כי קו 5 מחליפים נהגים כי יש רק פעמים ביום האפשרות השנייה שאת לא יודעת לקרוא מכתבים ויודעת רק להעתיק ומי שאומר מה לכתוב , העובדות את מצחיקה אותי מדברים בעד עצמן אני עליתי באותו תחנה של קו 5 עד המקרה של התנהגות שלך וקו 5 לא הגיעה במילון אחוז לא פתח דלתות במילון אחוז , והייתי באותו תחנה עם עוד 3 אנשים ואני התקשרתי למרכז וצעקתי את אבירם שאין אוטובוס קו 5 ואפילו כל כעסתי עליו שניתקתי לו בפרצוף אני חוזר ומדגיש נתקתי לו בפרצוף כי כעסתי כי הוא אמר שהוא הגיע אבל הוא לא הגיע לתחנה ולא רק אני חיכיתי שלושה אנשים ונאלצנו לשלם 6 עבור מונית שירות רק בבצרה ראיתי את קו 5 המסקנה שקו 5 לא עצר בתחנה או שהנהג התבלבל או שאת לא יודעת לקרוא עובדות אלה וכנראה שמערכת הבקרה שלכם התקלקלה וכשלה במילון אחוז ובגלל המכתב הזה מה18/12 שלחתי 2 מכתבים אחד תלונה עליך שצריך להעיף אותך מתפקידך ואת עושה נזק לחברה . ושניים מכתב תלונה על קו 5 כי אין מי לדבר בנציג העתקות לציבור על המרכז וקו 5 בכפר סבא שב18/1 לא הגיע והמרכז שיקרו אמרו שהם לא יודעים את הטלפון של הנהגים ושבוע אחרי זה שאלתי קו 5 אחר שזה לא אותו נהג ואמר שהם יודעים את המספר אבל לא רוצים לגלות משמע שיקרו . וכל נציגת תלונת ציבור שתתדבר לא מעניין אותי כי אני לא סומך עליהם הם רק שקרים יודעים רק אתם צריכים לפנות רק עם הנהלה תדבר נחזור אליהם נציגת תלונת הציבור נמחקה ולא אחזור אפילו אם תפנה 100 פעמיים לא מעניין אותי רק הנהלה לפנות תשובות רק מהנהלה, וגם כתבתי עליהם מכתב חריף להנהללה שהתלונות יעברו לישירות להנהלה כי נציגת השירות לא אמין
והן לא קימות עברי , והשלב להגיד מחמאות לנהגים של מטרופלין אבל לציין לצל"ש לרעה את הנהלת מטרופלין וגם את נציגות שלא אמניות ולא קיימות עברו והנה מה שכתביתי במועדון זאף השוואת מחירים וזה רק הראשון ,הבא בתור יהיה מחמאות לאתרים דומים לרעה לנציגות השירות ולהנהלה ורק לנהגים ציון גבוה . מחכה לתשובה מהנהלה רק מהנהלה ולא מתלונות הציבור כי הם לא קיימות ולא אמתיתיות . אני שוב מדגיש רק תשובה מהנהלה ולא מסיון שירי כי מבחינית היא לא קיימת רק מהנהלה כל עוד התשובה מהנהלה לא תגיע אשלח שוב את התלונה עד שהנהלה תענה ולא סיון שירי , אני חוזר לא סיון שירי רק הנהלה רק ההנהלה



עלבון סוג הנזק :
רק הנהלה סיון שירי כל תשובה שלה אני לא קורא ולא מתחיס פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר בר ניר מוכרת לנו ונענתה לו במספר הזדמנויות. עם קבלת פנייתו המקורית במחלקת פניות הציבור שלנו הועברה פנייתו לבדיקת מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו כי בתאריך 9914, הנסיעה בקו 5 שתוכננה לשעה 1700 ממסוף רעננה בוצעה בזמן ולפי לוח הזמנים. עוד עלה, כי הנהג עצר ופתח דלתות קדמיות לשם העלאת נוסעים בתחנתו הראשונה- אותה התחנה בה המתין הפונה. חשוב להדגיש, כי ממצאינו אלו מסתמכים על מערכות האיכון והבקרה שלנו. משכך, תשובתנו זו חוזרת על עצמה מכיוון שאין אנו יכולים לשנות את העובדות. ייתכן כי מר בר ניר המתין בתחנה שאינה שייכת לקו זה ומכאן מקור הבלבול. תגובה:
בדיקת הפניה באמצעות מערכות האיכון והבקרה. אימות עצירה בתחנה בה המתין הלקוח ופתיחת דלתות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה