תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור חיפה איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
חיפה כתובת:
רש סניף בית העסק:
סרוב של קופח להחזיר כסף לאמבולנס לקשישה בת 93 נושא התלונה:
ןינר דליה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אמי בת ה-93 סבלה כמה שעות בלילה ממצוקה נשימתית שהלכה והחמירה וחשה שהיא נחנקת.

לקראת חצות כשחשה שהיא לא יכולה לסבול יותר היא לחצה על לחצן המצוקה ובקשה שישלחו לה רופא. המוקד ענה לה שבמצוקה נשמתית אין להמתין - כי לוקח לרופא כמה שעות להגיע.רופא דיבר איתה טלפונית ונאמר לה שלאור מצבה עליה להתפנות עם אמבולס לביח .

הוזמן אמבולנס ע"י המוקד, במהלך הנסיעה היא קבלה חמצן ומצבה הנשימתי השתפר.

לאחר טיפול במיון שוחררה.

פנינו לקופת החולים בבקשת החזר עבור המיון והנסיעה באמבולנס

תגובתם הייתה שעלינו לשלם אגרת מיון ואת האמבולנס.

לא ברור לי מדוע מתכחשת קופת חולים להחלטה שנלקחה ע"י מוקד חירום רפואי ולא הייתה גחמה שלנו- בעיקר שאמי הקשישה חיה לבדה ואין לצפות שאישה בגילה 93!! עם מצוקה נשמתית תתפנה בכוחות עצמה לביח

פעמים רבות נעזרנו במוקד חירום שאנו מנויים בו וכאשר המצב מאפשר הטיפול ניתן על ידם בבית.

במקרה זה הטיפול היה חייב להינתן בבית החולים.

מצ"ב מכתב שחרור ממיון +תשלום לאמבולנס
בזבוז זמן ועלבון נגד השכל הישר סוג הנזק :
לשלם לאלתר פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
דורית חזן יניב - ממונה על פניות הציבור, מחוז חיפה שם ותפקיד:
תשובה תימסר למטופל ישירות תגובה:
תשובה תימסר למטופל ישירות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה