תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הדרום איזור:
בית חולים קפלן שם בית העסק:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
טיפול לקוי נושא התלונה:
לוי מירב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
סבתי מאושפזת זה היום השלישי המחלקה פנימית ד בבית חולים קפלן שמה מרסל אלנשיא,בעקבות אירוע לב,לצערי ניגש אליה רופא לב פעם אחת למשך שתי דק והיום כאשר הגעתי בבוקר האחיות אמרו שמצבה התייצב ויעבירו אותה חדר השעה 23:00 ולצערי עדיין היא שוכבת מעניין מה יקרה לה?
פצעי לחץ..עוד אירוע לב,זלזול מוחלט.
רפואי סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר ממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל שם ותפקיד:
שלום רב, פנייתך נבדקה עם מנהל המחלקה ונמצא כי סבתך מטופלת מהיום הראשון כנדרש , סבתך ובנייה מעודכנים בטיפול ובמידה ומשהו לא מובן לה או להם ניתן לפנות למנהל המחלקה בכל עת בברכה דנה תגובה:
כאשר יש פער במידע על הטיפול הרפואי הניתן לבן משפחה ,לפני שפונים להתלונן יש לפנות למנהל המחלקה או לרופאים הבכירים בשעת קבלת מידע למשפחה ,לשאול את כל השאלות לגבי התוכנית הטיפולית . בניה של המטופלת אשר שהו לצידה עודכנו בכל שלבי הטיפול . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה