|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
מטרופולין |
שם בית העסק: |
חיוב כפול |
נושא התלונה: |
יום שישי 22 מאי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המכשיר האוטומטי באוטובוס 29 הוריד מהרב קו שלי מחיר כפול עבור הנסיעה במרכז כפר סבא. דיברתי עם הנהג והתברר שזאת לא הפעם הראשונה והרבה אנשים מתלוננים. בנוסף לכך לפעמים המכשיר לא מחייב בכלל. ברצוני לקבל החזר כספי ואני מקווה שתשפרו את המכשירים כדי שלא יהיו בעתיד טעויות כאילה. תודה על ההבנה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
סיון שירי-רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה אך לא היה מענה ולכן הושארה הודעה במשיבון עם מספר לחזרה.
בכדי לבדוק ולטפל בפנייה אבקש לציין שעת נסיעה, שם תחנהמס' תחנה לעלייה לאוטובוס ומספר כרטיס רב-קו. ללא פרטים אלה, לא ניתן לבדוק ולטפל בפנייה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה לצורך קבלת פרטים נוספים וטיפול בפנייה. |
פתרון: |
|
|
|