תלונות חברת הביטוח הכשרת הישוב

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור ירושלים איזור:
חברת הביטוח הכשרת הישוב שם בית העסק:
דחיה בטיפול של האינסטלטור לאחר קביעת מועד טיפול נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. ביום שני ה 18.5 פנינו לחברת הכשרה בפניה על נזילת מים שיוצאת משקע בקיר. באופן מהיר וראוי לציין זאת, קיבלנו מענה טלפוני מאינסטלטור של החברה. הנ"ל אמר שאין לו מה לבוא אם אין בשניה זו נזילה ( המים נוזלים במצבים מסויימים בלבד, שטרם הצלחנו לעלות עליהם ) ושבמקרה וזה חוזר, אתקשר אליו בצורה ישירה ובתוך חצי שעה הוא יגיע. וכך עשיתי. גילינו את מקור הנזילה ( דבר שעם טיפה מקצועיות וניסיון יכל לגלות בעצמו כאיש מקצוע) והתקשרנו אליו. הוא אמר שיעדכן את המוקד ויחזור אלינו. במשך היום הוא לא חזר ואחה"צ כשהתקשרנו הוא טען שלא היה עם סוללה לאורך כל היום (???) ושנפנה שוב לחברה לבקשת פתיחת פניה.
1. ממתי הופכים בעלי הנכס למאבחני נזילות?
2. ממתי בעל מקצוע לא זמין כל היום
3. ממתי בעל מקצוע של חברת ביטוח בוחר אם לבוא / לא לבוא ולנהל את נוהל התלונות ומטרטר את הלקוח??

האם זה השירות שמבוטחי הכשרה אמורים לקבל??
בעבר נעזרנו בשירות וקיבלנו שירות טוב ( 8 בשביעות רצון) אולם הפעם מדובר בעצלות של בעל מלאכה.

חברת הביטוח הכשרת הישוב שירות לקוחות

, תגובה:
זאב לייטנר רמ"ד רכוש שם ותפקיד:
שוחחתי עם הפונה תגובה:
יותאם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה