|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
ניופאן |
שם בית העסק: |
ראשון לציון |
כתובת: |
משך זמן תיקון מוצר באחריות מוגזם |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי לפני מספר שנים מגהץ קיטור, והוספתי תשלום נוסף לאחריות של 5 שנים, חוץ מזה שכבר נאלצתי לתקן כמה פעמים, ניופאן גם לא עומדת באחריות וזאת כאשר הם אמרו שהם מתקנים תוך 10 ימי עבודה ורק כעבור 20 ימים קבלתי הודעה שזה מוכן, בקשץי בתור פיצוי שיביאו לי את זה הבייתה כוון שאני לא גר קרוב, נהניתי בסירוב, אז מה אני יכול לעשות? יש לי אפשרות לתבוע אותם? הכול מתועד! ובנוסף גם שילתי על חלק המתיקון שלטענתם אינו נכלל באחריות!
|
תשלום נוסף |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
ניופאן שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
טלי און, מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 28515 סוכם כי המוצר יושב לביתו באמצעות שליח של חברתנו, וללא כל תשלום מצדו.
|
תגובה: |
אני מתנצלת על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בפנייתו של הלקוח.
בשיחתנו הטלפונית עם הלקוח מיום 28515 סוכם כי המוצר יושב לביתו באמצעות שליח של חברתנו, וללא כל תשלום מצדו.
|
פתרון: |
|
|
|