תלונות קלאב מד קוראל ביץ'

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
קלאב מד קוראל ביץ' שם בית העסק:
עוגמת נפש, עלבון נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי קארין.
בתאריך ה31.5 הגעתי ליו קורל ביץ.
חשוב לציין שזו הפעם השלישית שאנחנו מתארחים במלון.
הוזמנו על שמי 3 חדרים. בבקשה של ההזמנה צויין חדר עם מרפסת יש לי בעיה אני קלסטרופובית ולא יכולה להיות בחדר ללא מרפסת חדר אחד קיבלנו בקומה ה9 ושני חדרים נוספים קיבלנו בקומה 1 חדרים ללא חלון כמו שצריך הרגשה לא נעימה בכלל.שוחחתי עם ירון מנכ"ל המלון והסברתי שזו בעיה רפואית לא סתם פינוק כי מי שמכיר את המלון יודע שחדרי המלון לא כאלה מפנקים אלא כל מה שמסביב!!..ירון הבטיח שיעשה כל מה שאפשר על מנת למצוא לי חדר קיבלתי את דבריו. חשוב לציין שאת החדר דרשתי רק לקראת השעה 19:00 רק מעצם המחשבה שאצטרך להיות בחדר כזה..כשכבר החלטתי לשים הכל בצד ולהתחיל להנות מהחופשה שלי ירדנו לחדר האוכל קמנו לקחת אוכל אחד העובדים החליט להתלונן על הישראלים בפני!!.." איזה ישראלים רק הם יכולים להתנהג ככה" (וזה נאמר אחרי שאחת האורחות במלון ביקשה שישים לה את האוכל בצלחת)..אני נעלבתי בשבילה!!.?כשחזרנו לשולחן מצאנו חתולים שאוכלים לנו מהצלחות!!..(האם קיים דבר כזה בבית מלון כ"כ יוקרתי ונחשב)??..היינו באותו שולחן 3 משפחות אחרי יום מעייף של נסיעה ממגדל העמק לאילת..העלתי את הפניה בלובי וביקשתי שירון יצור עימי קשר. זה לא קרה במקומו התקשר בחור בשם אלי בחור נחמד חשוב לציין אבל מין הסתם דואג לאינטרסים של המלון ולא לאינטרסים של האורחים..אצטט את דבריו " כולנו בני אדם ודברים כאלה יכולים לקרות"..מבחינתי חתולים בחדר אוכל שאוכלים לי מהצלחת לא יכול לקרות בשום מצב!!!.אחרי שהעלתי בפניו את כל טענותיי אלי פתאום מצא לי חדר שכן מתאים לדרישות אחרי שנאמר לי שאין שום חדר כזה במלון כרגע..הבטיח לי שיצרו עימי קשר ביום למחרת ושאני צריכה לתת תשובה אם אני מעוניינת לעבור חדר אף אחד לא שוחח איתי הנושא לא טופל כפי שאמורים לטפל בו.
אני רואה את זה כזלזול בי ושאר האורחים שהיו נוכחים בסיטואציה הזאת.
יש עוד המון המון טענות על ההתנהלות במלון.
חבל שדברים כאלה נלקחים בכזו שאננות והטיפול בהם לא חשוב.
אני יכולה לומר שהחופשה שלנו נהרסה וחבל אנחנו משקיעים את מיטב כספנו על מנת להיות במלונות כאלה ולא מצפים לכזו אכזבה.
לטיפולכם המסור אשמח!
עוגמת נפש סוג הנזק :

קלאב מד קוראל ביץ' שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי - מנהלת קשרי אורחים שם ותפקיד:
מענה התקבל תגובה:
נשלח מכתב תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה