תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
אגד (Egged) שם בית העסק:
התעשיה 17 אור יהודה כתובת:
הנהלת החברה אור יהודה סניף בית העסק:
שרות גרוע של אגד תעבורה מנובמבר 2014 נושא התלונה:
הומינר מוטי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושב עטרת [במו"א מטה בנימין]ואחראי תחבורה בישוב.החל מנובמבר 2014 אנו מקבלים שרת תחבורה ע"י אגד תעבורה באמצעות קו 468. האוטובוסים ממוגני ירי. השרות הוא מתחת לכל ביקורת בקו זה ובקוים נוספים בבנימין. קו 468 [יוצא ממודיעין דרך עטרת לי-ם] בצורה קבועה חלק מהקווים לא מגיעים. חלקם מאחרים. אני משגר מידי שבוע תלונות לחברה ולמשרד התחבורה. מעבר לתשובה "הנושא בטיפול" לא קורה כלום כבר חצי שנה. נוסעים נאלצים להגיע בטרמפים ולשרוף זמן רב בכבישים וחלק להסתכן מבחינה בטחונית [כבישי יו"ש]. הגיעו מים עד נפש. אין שום שיפור במצב ואין אוזן קשבת. גם מוקד שרות לקוחות *3133 לא יודע לתת תשובות למה קו מסוים לא יצא/איחר. הם יודעים רק להקריא את הלו"ז. חלק מהתלונות מגיעות גם ללשכת השר. משם אין כל תגובה. את התלונות לאגד תעבורה אני מעביר למייל של מנהל יו"ש בחברה [עמית] שאכן מקבל את הפניות אבל בפועל לא קורה כלום. כל הפניות מתועדות אצלי וניתן לשלוח לכם אם יש צורך. לתושבים המסתמכים על האוטובוס המצב קשה ביותר. אשמח לעזרתכם.


עוגמת נפש סוג הנזק :
החלטה על לו"ז חדש שניתן לעמוד בו פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מוטי שלום. התלונה היא על "אגד תעבורה" ולא על "אגד" לכן אנא הפנה את התלונה אל החברה הנכונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה