תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
Dead see leonardo club סניף בית העסק:
שירות גרעה ו שאין אחריות על הסדר במלון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, רציתי לשתף אתכם "בחוויה בלתי נשכחת" במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
הגענו למלון בתאריך 29.4.15 למשך 3 לילות בכדי להנות אך במשך כל החופשה פשוט סבלנו!
התחיל מזה שביום הראשון שקיבלנו את החדר אחרי שעתיים המפתח לא עבד והתרוצצנו כדי להביא מפתח חדש, וכך היה לאורך כל החופשה, לפעמים המפתח עבד ולםעמים לא.
הדבר השני לא נאמר לנו שהמלון בשיפוצים, כל החוף היה סגור לרגל השיפוצים רק חלק קטן ממנו היה פתוח לאורחי המלון.
הדבר השלישי שפעמיים היה לנו בעיה עם האבטחה במלון:
ירדנו לבריכה בצהריים ותפסנו לעצמו מיטת שיזוף אני ואשתי, בארוחת צהריים השארנו את הדברים שלנו (בגדים, תיקים, חפצים אישיים) על המיטת שיזוף בה ישבנו והלכנו לאכול לאחר שחזרנו לבריכה מהארוחת צהריים ראינו שחבורה של אנשים התיישבו ב2 הכיסאות שיזוף שלנו ואת כל הדברים שלנו הם פשוט זרקו על הרצפה לכן ניגשנו למאבטחים של המלון ואמרנו להם שזרקו את החפצים שלנו על הרצפה והתשובה של המאבטחים הייתה "לכו תזמינו משטרה". ניגשנו לאותם האנשים שהעיפו את החפצים שלנו לרצפה והם התחילו לקלל אותנו "רוסים מגעילים לכו תחזרו לרוסיה" קיללו אותנו ועוד שניה הרביצו לנו, כל מי שהיה בסביבה ניגש אלינו ואמר שהם מתנהגים כל כך לא יפה וכולם פשוט היו בשוק אבל המאבטחים החליטו שלא להתערב!!!! איך זה יכול להיות שאני מגיע למלון ואנשים מאיימים על החיים שלי!??!?!?!? איךךךך?!?!!? פחדנו לצאת מהחדר כי הם איימו עלינו!!! אבל למאבטחים פשוט לא היה אכפת!!!!!! ניגשנו גם להנהלת המלון והתשובות שלהם היו "אם יש לכם בעיות תזמינו משטרה, למלון אין אחריות על הסדר". כל החופשה נהרסה לי וזה פעם אחרונה שאני מגיע למלון הזה מהסיבה הכי פשוטה שאין אחריות מצידם על הסדר במלון!!!!!!
והדבר השני שלאחר כמה ימים השארנו את הדברים שלנו בבריכה ליד המאבטח ופשוט גנבו לנו את הדברים וכשניגשנו שוב לאבטחה קיבלנו את אותה התשובה "אנחנו לא אחראים".
אני כל כך מאוכזב מהמלון הזה ובכלל מרשת פאתל, אני מוציא הרבה כסף ברשת וזה היחס שאני מקבל??!! כל החופשות שלי הם ברשת פאתל. אני כל כך מאוכזב!!!!
לאחר שהשארתי תגובה רעה על השירות במלון חזרו אליי מקשריי לקוחות ואמרו שיטפלו בזה ויתנו לי תשובות אך אני כבר מחכה מעל חודש לתשובות....
בברכה, ********
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר קספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
שלום, אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
מכתב ישלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה