תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
מטרופולין שם בית העסק:
קו 48 מתל אביב להרצליה הנהג מור חיים בני נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.6.15 שעה 12.10 עליתי באוטובוס קו 48 . להרצליה. כשעמדתי לרכוש כרטיס הנהג דיבר בטלפון הנייד. בהמשך הנסיעה כשהגיע לתחנות האט שאולי יעלו נוסעים. כשהגעתי להרצליה לפני התחנה של בן גוריון פינת בר כוכבא. לחצתי על כפתור לחץ כריזה. שישבתי לידו. ו ועמדתי ליד הדלת האחורית. הנהג עבר את התחנה ואני אומרת לנהג מור חיים בני . למה אתה לא עוצר. והוא בחוצפתו אומר לא צילצלת וממשיך בנסיעה. אולי הוא לא שם לב. אבל יכל לעצור מטר אחרי התחנה והוא ממשיך כאילו שלא מדברים אליו. ונאלצתי לרדת בתחנה הבאה ברב קוק. אני (גימלאית)משרד הרישוי) לא ילדה צעירה חזרתי ועליתי לאוטובוס חזרה תחנה אחת. עלי לציין אני נוסעת קבועה בקו 27. ויש נהגים ערבים !!!!! מנומסים .אדיבים. חייכנים. .ומסבירי פנים. שאותו נהג מור חיים בני יכול ללמוד יחסי ציבור מהם..אבקש את תשובתכם בנידון.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי-רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' שקד, רכזת פניות הציבור יצרה עימה קשר ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה. במקביל, הועברה הפניה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. הנהג אשר ביצע את הנסיעה אותר וזומן לבירור והנושא טופל בכדי למנוע הישנות המקרה. תגובה:
טיפול בפנייה על ידי נציגי מחלקת התפעול למניעת הישנות המקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה