תלונות נייט סליפ סנטר

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נייט סליפ סנטר שם בית העסק:
רחוב ששת הימים סניף בית העסק:
אי החזר תשלום למרות ביטול מוצר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון: טיפול לא לקוי ולא חוקי בבקשה מיידית לביטול עסקה ואי החזר סכום עסקה

מבלי לפגוע בזכויות

א.ג.נ.

הרייני לפנות אליכם בשם מרשי מר ערן ***** מספר ת"ז ********.

בתאריך 2 ליוני מרשי, מר ערן ****** נכנס לחנות נייט סליפ החנות שנמצאת ברחוב ששת הימים 16 בעיר בני ברק. ערן החליט לקנות ספת נוער וכורסא מתצוגה . ערן מסר את הויזה למוכר, בשם מאיר ********,
אולם מייד לאחר שמסר את הפרטים, בעת שנתבקש לחתום ערן החליט שהוא בעצם רוצה עוד לחשוב על זה והוא בינתים מעקב את העסקה, והוא מבקש שהיא תבוטל לאלתר
המוכר מאיר *****, אמר לערן בסדר וביטל את המשלוח , ערן ליתר בטחון ביקש לשמוע ממאיר שהוא מעדכן את לאומי קארד בביטול העסקה האחרונים התקשרו לטענת מאיר שמואלי לישראכרט כי סליפ נייט עובדים עם ישראכרט וטען שהם באמת ביטלו את העסקה.

ערן מברר מדי יום האם העסקה בוטלה מלאומי קארד ונענה בשלילה ובינתיים ירד סכום בסך של 400 ש"ח.

ערן ביקר בחנות של סליפ נייט פעמיים בפעם הראשונה מר מאיר *****טען שדיבר עם לאומי קארד והם ביטלו ואילו היום בתאריך 6 ליולי ערן ביקר בשנית והמוכר השני ידידיה טען שהאחריות היא של מאיר שמואלי ושהוא לא מכון לטפל בנושא שכן המוכר שטיפל בנושא בחופשה.

יש הקלטות שמאשרות שמרשי ביטל את ההזמנה במקום וכן את השיחה עם מר ידידיה שבה סרב לטפל בנושא הזיכוי.
הנכם מתבקשים לדאוג להפסקה מיידית של ירידת התשלומים ולזיכוי מיידי של חשבון הוויזה על התשלומים שכבר ירדו.
אדגיש שוב, העסקה בוטלה דקה לאחר שנערכה, מוצר לא התקבל ובכל זאת כחודש לאחר מכן הכסף ממשיך שלא להיות מוחזר.
זהו טיפול לקוי ולא חוקי והנכם נדרשים לתן את המעוות באופן מיידי.



בברכה,

פרופ' שחר ******* (עו"ד)
כספי סוג הנזק :

נייט סליפ סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
נועם סבן מנהל אגף לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, ראשית, אני מודה לך על שליחת מכתבך והקדשה מזמנך היקר. אני מצר מאוד על השתלשלות הנעשה, וחשוב לי לציין,שמתן נתינת השירות שלנו חשובה לנו כערך עליון ואנו עושים כל שביכולותינו להענקת שירות מצוין ולשביעות רצון ללקוחותינו. תגובה:
ביטול עסקה וזיכוי כספי מלא מול חברת האשראי עבור התשלום שבוצע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה