תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
תלונה שהוגשה בפניכם מה-31/0515 ועד היום לא נענתה נושא התלונה:
סיסו עליזה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שמי עליזה סיסו
בחג השבועות התארחנו בעלי בני ואני במלון ליאנרדו אין ים המלח הגשתי תלונה ב-31/05/15על ליקויים עוגמת נפש ושירות גרוע.
תלונתי הועברה אף למשרד התיירות אשר בטובו הרב השיב לי ושהם מעבירים את התלונה למבקרת ממשרדם אשר תערוך ביקור במלון ואף לבקשתי העבירו את התלונה אליכם.
עד היום לא נעניתי לפנייתי אליכם אבקש את תגובתכם המהירה.
בברכה
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו אין ים המלח. תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת ביתך ב1.7.15 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה