תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקאות מגזר:
אזור השפלה איזור:
מי עדן שם בית העסק:
מכשיר מקולקל וחיובים מטורפים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קנינו מכשיר ממי עדן . מהשימוש הראשון המכשיר לא היה תקין . לאחר כשבוע ביקשנו לבטל את העיסקה אך ניתקלנו בנציגה שהתעקשה לשלוח לנו טכנאי שיתקן את המכשיר ויפצה אותנו על התקלה. רק הבעיה שהטכנאים של מי עדן עובדים עד 4 ואני צריכה להפסיד יום עבודה . בקיצור לאחר סדרה ארוכה של טלפונים מול מוקד השירות תיאומים , ביטולים , הגיע הטכנאי "תיקן" את המכשיר והביא את הפיצוי שסוכם . כמובן שלאחר כמה ימים שוב המכשיר התקלקל והפיצוי שהובטח נשלח לחיוב בבנק . מיד ביטלתי את הוראת הקבע הרי לא יתכן שאשלם על מוצר שאינו תקין ואינו בשימוש ביקשתי ממי עדן שיבואו לקחת את המכשיר שלהם אך הם מסרבים אני מתכוונת בהחלט לפנות לתביעות קטנות שיפצו אותי על הזמן שביזבזתי ימי העבודה שבגללם נאלצתי להמתין לטכנאי וגרוע מכל עוגמת הנפש שבקניית מכשיר תקול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן תגובה:
שוחחנו עם הלקוח והגענו לפתרון והבנה עימו . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה