תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור חיפה איזור:
מלונות פתאל שם בית העסק:
לאונרדו חיפה סניף בית העסק:
שירות מחפיר מפקידת קבלה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
היום ה12/7 בשעה 20:59 החלטנו אני ובן זוגי להזמין סוויטה דלקס במלון לאונרדו שבחיפה, לתאריך ה23/7 באתר "חוליו" ליפני ההזמנה רציתי להתעניין בחדר לבדוק האם יש מפרסת, התקשרתי לקבלת המלון לאונרדו בחיפה לקבל תשובה לשאלתי, ענתה לי בחורה שמתחילת השיחה לא הראתה התעניינות, ניסתה ל"נפנף" אותי מהקו, הסבירה לי שאני צריכה לפנות למוקד ההזמנות, ביקשתי שנית לדעת רק אם יש מפרסת בחדר הנ"ל, פקידת הקבלה התעצבנה עליי נורא חיקתה אותי ולגלגה עליי בטון מזלזל ולבסוף בן זוגי שמע את השיחה שהתבצעה בינינו הוא ביקש את שמה והיא טרקה את השפופרת.
אינני מוכנה לקבל שירות כושל ומעליב מרשת המלונות הגדולה בארץ, הדוגלת בשירות יוצא מן הכלל, אני מרגישה פגועה נחותה, ולא רצויה, כל נופש שלי מתקיים ברשתות פתאל מעולם לא התאכזבתי בצורה כזו מחפירה, מעולם לא נתנו לי הרגשה שאינני רצויה.
ברשותי הקלטה המוכיחה את הנאמר במכתבי הנ"ל אני דורשת התייחסות דחופה.

בברכה,

********
לקוחה מאוכזבת.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו חיפה. תגובה:
בוצעה שיחה עם הנהלת המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה