תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
משך המתנה לשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לקבל שירות נטויזן - ביקשו מספר לקוח - הקשתי מתוך החשבונית - קיבלתי הודעה שאין אפשרות לזהות - כך הסתובבתי ולבסוף מתקבלת הודעה על העברה לנציג שירות - 3 פעמים המתנתי למעלה מ-10 דקות - זה שחרות זה ? ח_א!
פיצוי על הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר וינגרטן אלכס התקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. לאור בעיה טכנית נקודתית פרטיו של מר וינגרטן לא נקלטו בניתוב השיחות של חברתנו. משאיתרה חברתנו את הבעיה הטכנית היא נפתרה לאלתר. תגובה:
בברכה, פניות הציבור, נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה