תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Cellcom (סלקום) שם בית העסק:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
רכישת טריפל - סלקום TV נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להצטרף לשירותי הטריפל של סלקום TV באמצע חודש יוני, בסוף יוני הגיעו (באיחור של שעתיים) להתקין את המערכת. המערכת עבדה ביום ההתקנה ולמחרת כבר לא.
במהלך החודש האחרון טורטרתי בשעות של שיחות טלפון יומיומיות וביקורי טכנאים בין חברת סלקום לחברת נטוויג'ן ולחברת בזק, בנסיון לאפשר לי להנות ממה שרכשתי, אולם עדיין לא נמצא פתרון.
כרגע רק האינטרנט והטלפון פועלים (הטלפון עם מספר זמני ולא ניוד המספר שביקשתי), אולם שרותי הטלויזיה עדיין לא עובדים.
לא ניתן להשיג אותם ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות של מנהלים שונים, דבר לא קורה. גם להתנתק מהם לא ניתן כיוון שאף אחד לא חוזר אליי.
מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך רע.

אשמח לעזרה,
רמה*******
כספי סוג הנזק :
הספקה מיידית של השירות המלא אותו רכשתי, וזיכוי על הוצאות ועלויות החודש שחלף פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תמי זיזוב-אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' אקשטיין נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בתאריך ה-21062015 בחרה גב' אקשטיין להצטרף לשירותי הטריפל של חברתנו. לאור בעייות טכניות באינטרנט פנתה גב' אקשטיין למח' התמיכה הטכנית של חברתנו. מבדיקות שנעשו נמצא כי הציוד אשר נמצא ברשותה, אינו תומך במהירות הגלישה אליה הצטרפה. משאיתרה חבתרנו את מקור הבעיה, נשלח טכנאי מטעמנו אשר טיפל בבעיה לשביעות רצונה של גב' אקשטיין. בעקבות פנייתכם, שוחחתי עם גב' אקשטיין. במעמד שיחתנו, אישרה גב' אקשטיין תקינות. שביעות רצונה של גב' אקשטיין חשובה לחבתרנו ועל כן, במנויה בחברת סלקום, עודכן החזר כספי בסך 300 ש"ח אשר יועבר לאמצעי התשלום המעודכן במנויה. כולי תקווה כי מכתבי עונה על פנייתך תגובה:
פנייתה של גב' אקשטיין נתקבלה במשרדנו ונבדקה לעומקה. בתאריך ה-21062015 בחרה גב' אקשטיין להצטרף לשירותי הטריפל של חברתנו. לאור בעייות טכניות באינטרנט פנתה גב' אקשטיין למח' התמיכה הטכנית של חברתנו. מבדיקות שנעשו נמצא כי הציוד אשר נמצא ברשותה, אינו תומך במהירות הגלישה אליה הצטרפה. משאיתרה חבתרנו את מקור הבעיה, נשלח טכנאי מטעמנו אשר טיפל בבעיה לשביעות רצונה של גב' אקשטיין. בעקבות פנייתכם, שוחחתי עם גב' אקשטיין. במעמד שיחתנו, אישרה גב' אקשטיין תקינות. שביעות רצונה של גב' אקשטיין חשובה לחבתרנו ועל כן, במנויה בחברת סלקום, עודכן החזר כספי בסך 300 ש"ח אשר יועבר לאמצעי התשלום המעודכן במנויה. כולי תקווה כי מכתבי עונה על פנייתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה