שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Cellcom (סלקום) |
שם בית העסק: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
חיוב על טאבלטים ללא רשות. מוקלט!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 29 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים קיבלתי טלפון מחברת סלקום בה אני לקוחה נאמנה מעל 12 שנה.
נציג המכירות בקו השני הביע את הערכת החברה אליי כלקוחה ותיקה ונאמנה, הוא הציע לי עסקה מפתה: גם הנחה בתשלום החודשי וגם 2 טאבלטים במתנה!
פקפקתי בקול רם בעסקה הנ"ל, הבעתי את חוסר אמוני בעסקה מול נציג המכירות אבל הוא חזר והבטיח שאין פה עוקץ וכתמורה להיותי לקוחה חשובה אקבל מתנה.
גם לאחר שהסברתי לו שאין לי כל שימוש בשני מכשירי טאבלט הוא המשיך ושכנע כי הרי זה בחינם ואין סיבה לסרב ואף הציע שאתן את הטאבלטים במתנה אם אין לי שימוש בהם.
בסופו של דבר השתכנעתי ומסרתי לו את הפרטים אליהם תשלח החבילה עם המתנה.
לתדהמתי גיליתי מאחורי המילים היפות עומד שקר מוחלט!!! הטאבלטים הגיעו ע"י שליח והחלטתי לתת מתנה לנכדתי ולבני. לאחר מספר ימים גיליתי שחויבתי ב2837 ש"ח על שני טאבלטים!!!!! לא אחד!! שניים, חויבתי על שני טאבלטים ללא ידיעתי וללא רצוני לקבל אותם!
כמה שהתקשרתי וכמה שביקשתי לדבר עם מישהו שייתן לי מענה לא קיבלתי שום מענה, הבטיחו שיחזרו ומתעלמים לא חזרו אליי עד היום.
ביקשתי לקבל את השיחה המוקלטת וסרבו לי, כבלו אותי ל36 חודשי תשלום לחברה וגם לא נותנים לי מענה.
אני מזועזעת שככה חברה שמכבדת את עצמה מתנהלת מול לקוחותיה.
אומנם אני אשה מבוגרת אבל אין שום סיבה שאתן לדבר כזה לעבור בשתיקה.
זה יגיע לעיתונות, לכלבוטק וגם למשטרה אם צריך. זה גניבה לכל דבר, גזל וחוסר כבוד לאנשים.
לטיפולכם,
יוכי *******.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף והתנצלות! |
פתרון נדרש : |
|
|