תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
דן |
שם בית העסק: |
קרית חיים |
כתובת: |
סניף המפרץ |
סניף בית העסק: |
חיוב כספי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.10.16 נסעתי במטרונית,מכונת הכירטוס ברציף לא הוציאה כרטיס נסיעה ששולם באשראי אבל חויבתי שלוש פעמים!!
שלחתי מייל עם החיובים המיותרים אך הם בשלהם וטוענים שלא קיבלו את המייל ששלחתי כבר פעמיים לרחלי המנהלת
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|