תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור חיפה איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
הקריון קרית ביאליק כתובת:
זמני המתנה ארוכים וחוסר שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להעביר תלונה לגבי חוסר השירות בסניף אמריקן לייזר בקריון קרית ביאליק.
הפקידות לא מתעדות במערכת את נתוני הלקוחות ולאחר שהועברתי מכשיר לייזר (להשערת שיער), לא נרשם בתיק האישי שלי המחשב ובמערכת שהועברתי מכשיר. כאשר נקבע לי תור מיד לאחר הטיפול במכשיר החדש לא נקבע לי תור על ידי הפקידות למכשיר החדש. זאת גיליתי רק היום כאשר הגעתי לסניף לטיפול וגיליתי שאני בעצם עדיין רשומה למכשיר הקודם. נאלצתי לחכות בתור שעה שלמה עד לקבלת טיפול.
מדובר במקרה חמור היות והרופאות מסבירות ללקוחות את ההבדל בין המכשירים ועוד כאשר הוחלט כי עלי להמשיך את הטיפולים במכשיר אחר, הפקידות לא קבעו לי תור למכשיר האחר. בנוסף הן טוענות על דעת עצמן כי ניתן לקבל לקוחות לטיפולים בשני המכשירים ללא כל הבדל, כל פעם במכשיר אחר. דבר זה נשמע מאוד לא הגיוני ולא על רציני כלל. מדובר בחברה שמספקת שירותי אסתטיקה אך בפן הבריאותי ולא סתם נוכחת דוקטור בכל משמרת.
ברור גם שבכל פעם שאני מגיעה לסניף נשמעות צעקות וריבים של מנהלת ואחראיות הסניף עם הלקוחות. הלקוחות, כמוני, לא מרוצים, אין שירות בסניף וישנו זלזול בלקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סדר וארגון בסניף ולמידת התנהלות ומתן שירות ללקוחות. ייעול כולל ולמידה מחדש את העבודה הכוללת בסניף. פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה