תלונות דינמיקה סלולר

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שוק הסלולר מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דינמיקה סלולר שם בית העסק:
מפרץ שלמה 47, חולון כתובת:
סלקום+רשת דינמיקה סניף בית העסק:
תוכנית חודשית ללא אישור והסכמת הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניות הציבור של דינמיקה שלום רב. לפני כמעט שנה התקשרו אלי מסלקום דרך התעשיה האווירית לקנית מכשיר גלקסי s7 במחיר מוזל עבור זה שיש לנו תוכנית משפחתית בסלקום ולבסוף החלטתי ללכת על זה. בשיחה הציעו לי לעשות תוכנית חודשית ואמרתי להם שאני לא מעוניין ולאחר מיכן דיברו איתי על עוד נושא מסוים ולבסוף אמרו לי שהכל כלול במחיר של המכשיר עצמו ושמעבר לזה אני לא מחויב לכלום. לבסוף שילמתי על המכשיר עם כרטיס אשראי דרך הטלפון, אך לא יכלתי ללכת עד התעשיה האווירית לקחת את המכשיר מכיוון שאני מחולון ואני גם ללא נייד. לבסוף אותו בחור בשם שדיבר איתי אמר לי ללכת לקחת את זה דרך דינמיקה בקניון בת ים ואמר שאת החשבונית והקבלה אני אמור לקבל בדואר אך עד היום לא קיבלתי את זה. אך לקראת החודשים האחרונים גיליתי בטופס החודשי של האשראי שלי שעשו על חשבוני תוכנית בעלות של 49.90 שח" לחודש ללא אישור או הסכמה שלי ומבלי שהחתימו אותי על זה. פניתי לסלקום בנושא הזה והם אמרו לי לפנות אליכם. אך מה שאני בא לומר בגדול זה שאם לא מתכוונים להחזיר לי את הכסף של כל החודשים שחייבו אותי ולא מתכוונים לפצות אותי על כך אני מתכוון בזה להגיש תביעה נגד החברה וחשוב לי לציין גם שיש לי את השיחות טלפון מוקלטות ושמורות לשם הוכחה במידת הצורך.יש ליצור איתי קשר בהקדם
כספי סוג הנזק :

דינמיקה סלולר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה