תלונות פול אנד בר

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
פול אנד בר שם בית העסק:
סניף דיזינגוף סנטר כתובת:
מצג שוא נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום ו האחרון ביקרתי בסניף הסנטר וראיתי סטנד בסייל של ווסטים מנופחים לגברים בצבעים אדום וכחול , על הוסטים האדומים היה מחיר סייל באדום בולט של 79 שח במקום 129 בעוד שעל הוסטים הכחולים לא היה מחיר כלל (!) זה היה הפריט היחיד בחנות ללא מחיר. מאחר והם עמדו בסטנד של הסייל יחד עם האדומים הנחתי שהם בסייל ועמדתי כ12 דק בתור לקופה כדי לרכוש את הפריט ולצערי התברר לי שהפריט עולה 129 למרות שהיה בסטנד הסייל (היו כ 10 ווסטים אדומים וארבעה כחולים. מדובר במרמה כלפי הצרכן וניסיון ברור להטעות אותו ולגרום לו או לשלם את המחיר המלא או לבזבז את זמנו. לפי הגנת הצרכן כל פריט חייב להיות עם מחיר עליו וכאן יש כוונה להטעות מראש. יש לי צילומים ותיעוד לכל המתואר , אודה לטיפול , לירון
עוגמת נפש סוג הנזק :

פול אנד בר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה