תיאור הבעיה:
הזמנתי תור לדואר דרך האינטרנט, הגעתי לסניף ובמכשיר צויין שאין לי תור
ביום 25.01.2017 רביעי , נכנסתי בשעות הבוקר לאתר של דואר ישראל והזמנתי תור לסניף תחנה מרכזית תל אביב לשעה 16:55
כמובן שקיבלתי אישור לנייד שיש לי תור ל-16:55 בסניך תחנה מרכזית תל אביב ושניתן להגיע בטווח של 10 דקות (לא ברור אם מוקדם יותר או מאוחר יותר, המידע יכול להטעות)
כשהגעתי למסוף והקשתי את מספר הטלפון שלי בשעה 17:02 היה רשום שאין לי תור בכלל ואז נאלצתי לקחת מספר חדש ולחכות.
הפקידה אמרה שלא ניתן לקבל אותי למרות שהראתי לה את המסרון.
זאת עוגמת נפש, הטעייה ובזבוז זמן.
|