תלונות רשות הדואר

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה רשות הדוארשעות פתיחה רשות הדואר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רשות הדואר שם בית העסק:
התור שהזמנתי באינטרנט לא נקלט בדואר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי תור לדואר דרך האינטרנט, הגעתי לסניף ובמכשיר צויין שאין לי תור

ביום 25.01.2017 רביעי , נכנסתי בשעות הבוקר לאתר של דואר ישראל והזמנתי תור לסניף תחנה מרכזית תל אביב לשעה 16:55
כמובן שקיבלתי אישור לנייד שיש לי תור ל-16:55 בסניך תחנה מרכזית תל אביב ושניתן להגיע בטווח של 10 דקות (לא ברור אם מוקדם יותר או מאוחר יותר, המידע יכול להטעות)

כשהגעתי למסוף והקשתי את מספר הטלפון שלי בשעה 17:02 היה רשום שאין לי תור בכלל ואז נאלצתי לקחת מספר חדש ולחכות.
הפקידה אמרה שלא ניתן לקבל אותי למרות שהראתי לה את המסרון.

זאת עוגמת נפש, הטעייה ובזבוז זמן.
בזבוז זמן סוג הנזק :
להבין אם הייתה כאן תקלה או מידע מטעה ולתקן את המעוות פתרון נדרש :

רשות הדואר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה