תלונות מיס לגוט

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מיס לגוטשעות פתיחה מיס לגוט גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור חיפה איזור:
מיס לגוט שם בית העסק:
אודיטוריום חיפה סניף בית העסק:
רכישת מעיל פגום ב-875 ש"ח נושא התלונה:
ויצמן יוליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מעיל שעלה 875 ש"ח לאחר 50% הנחה. לאחר כשבוע ימים הבחנתי בכמה כתמים בגב...אחרי עוד כמה ימים גשומים ועוד כתמים בגב הבנתי שטיפות הגשם שנופלות מהמטריה משאירות כתמים על בד המעיל. בדקתי בהוראת כביסה שאפשר לכבס את המעיל רק ביד, למרות שלא עבר חודש מאז הרכישה ואנו באמצע החורף כיבסתי ביד. מאז כל המעיל כתמים.
באתי להחזיר - נאמר לי ע"י מנהלת החנות כי עקב שימוש לא נכון לא ניתן להחזיר/לפצות אותי. המעיל לא פגום אלא אני השתמשתי בו לא נכון.
קבלתי טלפון של שירות לקוחות שאין בו מענה בכלל - מנותק.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלוא עלות המעיל פתרון נדרש :

מיס לגוט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה