תלונות אמריקן לייזר

תלונות מרפאות

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמריקן לייזר שם בית העסק:
דיזינגוף סנטר תל אביב כתובת:
המתנה של שעות לטיפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לטיפול להסרת שיער בתחילת אוגוסט, כשביררתי עוד בהרשמה על סוגי המכשירים שיש לחברה. הסבירו לי שלא כל מכשירי החברה הינם מסוג לייזר ולאחר שהדגשתי שאני מעוניינת רק בלייזר ולא ב-IPL, הובטח לי שעליי רק לבקש את סוג המכשיר כשאני באה לטיפול.
לפני כל טיפול יוצא לי להמתין לפחות שעה (במקרה הטוב) וכשאני מתלוננת שזה לא לעניין עונים לי תשובות מרתיחות כגון: גם אצל רופא היית מחכה ככה (כן אבל אצל רופא לא שילמתי אלפי שקלים לטיפול) או בעיה שלך שביקשת מכשיר לייזר.
לאחר שהמתנתי בטיפול האחרון שעתיים, התעקשתי לדבר עם מנהלת הסניף. הנציגה אמרה לי שמנהלת הסניף תחזור אלי תוך 72 שעות דבר מרתיח בפני עצמו אבל המתנתי. לאחר שעברו 6 ימים ואף אחד לא חזר אלי התקשרתי לשירות לקוחות של החברה. הובטח לי שיחזרו אלי תוך 24 שעות והנה 27 שעות לאחר מכן אני עדיין ממתינה. בחיים לא קיבלתי יחס כ"כ מזלזל מנותן שירות. מתחרטת שנרשמתי וממש לא אמליץ לחברותיי. אני מרגישה בת ערובה היות וכבר שילמתי על הטיפול כשכבונוס אני מקבלת המון עוגמת נפש ובזבוז של זמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שמנהל הרשת יחזור אלי! שיתחילו להתאפס על היחס ללקוחות ושיתחילו לקבוע תורים בצורה ראויה פתרון נדרש :

אמריקן לייזר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה