תלונות BSH

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
BSH שם בית העסק:
בלפור כתובת:
אשקלון סניף בית העסק:
שובר מתנה שהובטח ללקוח ולא סופק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. באפריל 2016 התקינו לנו מוצרי חשמל שרכשנו מחברת סימנס מהיבואן bsh. רכשנו 2 תנורים והובטח לנו על כל תנור שובר מתנה בשווי 600 שח כל אחד. הטכנאי שהתקין אמר שאזל לו במלאי ושיצרו עמנו קשר לקבלת השוברים. בנוסף הובטח לנו סט סירים מתנה בעקבות כיריים שרכשנו . לאחר מס חודשים שלא יצרו עמנו קשר יצרנו קשר ותשובתם הייתה שנזכרתי מאוחר מדי. הסברתי שהטכנאי הבטיח שיתקשרו ויספקו את שהובטח ושמגיע לנו ולא אנו (הלקוח) אמורים לרדוף אחרי החברה. שוחחתי עם מנהלת ששלחה לי רק את סט הסירים שהגיע לי כנגד הכיריים שרכשנו.אך את השוברים בשווי כולל של 1200 שח לא שלחה. יצרתי שוב קשר כדי לדבר עם מנהל ולבקש שישלחו לי את השוברים שמגיעים לי. עד היום לא חזרו אליי .
עוגמת נפש ובזבוז זמן סוג הנזק :
נא שלחו לי את 2 השוברים שמגיעים לי ושהובטחו לי פתרון נדרש :

BSH שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה