שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
Orange (אורנג') |
שם בית העסק: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
שרות לקוחות/תמיכה טכנית |
סניף בית העסק: |
חסימת גלישה סלולרית ללא שום סיבה |
נושא התלונה: |
יום שישי 14 אפריל 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי של אינטרנט LTE של פרטנר, היום בבוקר נחסם השירות.
לאחר כ40 דקות מול שירות לקוחות/תמיכה טכניות נאמר לי שחרגתי מגודל העלאה בחבילה. ביקשתי מנציגי התמיכה לתת לי את כמות הנתונים שנצרכה איך הם לא ידעו לספר לי, התשובה הייתה רק לאחר סגירת חשבונית ( אני כרגע רק שבועיים בחודש של החשבונית) הם יוכלו להגיד לי כמה באמת צרכתי, כלומר אין להם מה לעשות עד סוף החודש כי המערכת מראה 100 אחוז ניצול חבילה. חייב לציין שאותו מקרה קרה לפני חודשיים ושם נמצאה בעיה במערכת של חברת פרטנר, במקרה הזה הם אמר שהכל תקין.
אני לקוח של התוכנית כ7 חודשים ללא שום חריגה וללא שינוי דפוסי צריכה באינטרנט.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פתיחה מיידית של החסימה |
פתרון נדרש : |
|
|