|
|
|
|
|
|
|
|
תחבורה ותעופה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אל על |
שם בית העסק: |
תגובה לתשובתה של רוזי סולומון מקשרי לקחות אל-על. |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לרוזי סולומון הנכבדה - עובדת קשרי לקוחות- אל על שלום.
תגובה למכתבך מתלונתנו פנייה: CUST 2017 684691
נדהמתי לקבל את תשובתך בשם חברת אל על , ציטוט ממכתבך - " ברצוני להסביר כי טרם כל טיסה עוברים צוותי ניקיון ומנקים את המטוס"
על איזה ניקיון הנך כותבת ? האם זאת רמת הניקיון הנהוגה במטוסי אל-על ? בהחלט מבחיל ומאכזב . רצוי לפרסם לציבור הרחב צילום "מגש האכילה במטוס שהינו זרוע בדם קרוש (לאחר ניסיונה הנואש של הדיילת לנקותו.) חבל שאיננו יכולה להעביר לך את הצחנה שנדפה ממגשי האכילה ומהמושב במלוכלך...
אך בשמחה הננו מצרפים 2 צילומים – מגש האכילה, ומושב הכיסא מעופש.
בכבוד רב
מוסיה ויגאל דותן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
אל על שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|