תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי לפני כ8 חודשים כרטיס חיוג ליוון ב28.9 שח שכולל חבילת דקות, לפני נופש בכרתים.
הכתובת לא מעודכנת במנוי של החברה ורשומה שם הכתובת הקודמת של הוריי ברחובות.
היום אבי הלך לאסוף דואר משם(הוא כל חודש חודשיים הולך לאסוף משם דואר שמגיע לשם) וגילה מכתב מנובמבר על התראת חוב מ012 על הסכום הנקוב כנ"ל, לכן פניתי היום ל012 לברר מה פשר העניין ומסתבר שהכרטיס אשראי לא מעודכן ויש במערכת כרטיס אשראי ישן לא בתוקף. ושיש חוב שהצטבר ל130 ש"ח והנושא נמצא במחלקה משפטית, הנציגה הסבירה שהפעילו חייגן למספר של בית ושלחו הודעות טקסט עם התראות(לטלפון ביתי קווי שלא תומך בזה וגם הוא לא שלי הוא של הוריי), בזמן שבמנוי שלי קיים גם המספר סלולר שלי מזה שנים ולא התקשרו אליי בנושא זה בכלל..
הסברתי שכך המצב וגם שלמיטב זכרוני עדכנתי לאמצעי תשלום חדש. היא עשתה בדיקה ואמרה שלא עודכן אמצעי תשלום התעקשתי שתבדוק אבל זה לא עניין את הנציגה רק לשלם 130 שח והסוגיה תיפתר, סירבתי מכיוון שלא עודכנתי לגבי עצם זה שיש לי חוב , כלומר לא דאגו להשיג אותי כדי לידע אותי ושאסדיר את החוב( השליחה של המכתב הוא בבחינת כסת"ח ותו לא וגם הוא הגיע באיחור שכן מוטבע על המכתב נובמבר ובפעם הקודמת שאבי אסף דואר הייתה פברואר) וגם לא מוכן לשלם סכום מנופח כזה אלא רק סכום מקורי שאני חייב.
אח"כ עליתי מול נציגה נוספת ואמרתי לה שאני מעוניין לשמוע הקלטה שאכן לא עדכנתי כרטיס אשראי במעמד הרכישת כרטיס חיוג, אמרו לי להתקשר למספר מסויים 0544198113 לתת מספר לקוח ושנוכל להאזין לשיחות, התקשרתי חיכיתי 5-6 דקות, ענה נציג, הסברתי לו שאני לקוח ומעוניין לשמוע הקלטה של פנייה מסויימת, הוא אמר תמתין שנייה, שם אותי על החזק והעביר אותי לתור המתנה של 15 דקות!!!, חיכיתי 10 דקות והתייאשתי ירדתי מהקו. אחר כך התקשרתי לאותו מספר, חיכיתי 6-7 דקות וללא מענה התייאשתי והשארתי את המספר שלי לחזרה, כעבור 45 דקות או שעה לא זוכר בדיוק , חוזרים אליי מתמיכה טכנית והוא שומע את התסכול שלי ולא יכול לעשות דבר ומעביר אותי לשירות לקוחות שוב פעם...
זה בושה וחרפה של חברה שירות מתחת לכל ביקורת, תת רמה ומזעזע.
במידה ולא ימצא פיתרון לעולם לא אתקשר בשום דרך בשום שירות עם 012 סמייל, מובייל, פרטנר , ואמליץ לכל מכריי להתרחק כמו מאש מקבוצת חברות זו.
|