תיאור הבעיה:
אני חבר במועדון הלקוחות. זה לא נוגע לתלונתי. שהינו כל המשפחה [עשרות חדרים]במלון דן כרמל בחיפה בסוף השבוע 7.4.17. לאחר שעזבנו הבחנו ששכנו שני פריטי לבוש על המיטה בחדר בו שהינו. לאחר יומיים צלצלתי למלון שם השיבו לי שינסו לאתר את הפריטים וישובו אלי תוך יומיים-שלושה, בכל מקרה: הן שמצאו והן שלא מצאו. חלפו הימים ולא קבלתי כל תגובה מהמלון. התקשרתי בשנית, שוב הובטח לי שתוך 24 שעות ישובו אלי בכל מקרה. כמובן, גם הבטחה זו התבררה כשקר מוחלט. התקשרתי בשלישית, דברתי עם שרון מזכירת המנכל, שהבטיחה לי שתשוב אלי, להפתעתי היא שבה ובישרה לי שהאבידה לא נמצאה. איני בא בטרוניה מדוע שני פריטי הלבוש לא נמצאו[היו מונחים על המיטה בחדרנו] אני נעלבתי מדוע הופכים את האורחים לבדיחה? מדוע לא עומדים בהבטחה? מדוע צריכים לטרוח ולצלצל שלוש פעמים כשהובטח ע"י צוות המלון? שלחנו הודעות לכל המשפחה הנרחבת שהתארחו במלון ודווחנו העלבון. לא נעשה יותר אירועים בדן כרמל. וכך אני ממליץ לכולכם.
|