|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
אופיס דיפו (Office Depot) |
שם בית העסק: |
תל אביב |
כתובת: |
קניון קרית אונו |
סניף בית העסק: |
אי מענה שירות הלקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 01 מאי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית שנה 3 בסמסטר האחרון לתואר. רכשתי מכם מחשב נייד הכולל אחריות במסגרת העסקה .
מדובר במחשב שהינו יחסית חדש ולצערי הרב התקלקל בו רכיב מסוים.
מיד שהדבר אירע ניסיתי ליצור קשר עם הסניף שרכשתי בו את המחשב - קרית אונו .
הם בתגובה הפנו אותי לשירות הלקוחות . ניסיתי אין ספור פעמים ליצור עם שירות הלקוחות קשר אך ללא מענה , השארתי הודעה גם באמצעות הסניף - שוחחתי עם עובדת בשם קורל שציינה בפני כי תשאיר לשירות הלקוחות פניה שיצרו עימי קשר . אך שוב לא יצרו עימי קשר עד היום .
חשוב לציין שאני סטודנטית בשנה ובסמטר האחרונים לתואר ואני חייבת לתקן את המחשב שהרי אני תלויה בו בהכנת עבודות ופרויקטים . אני יודעת שבמסגרת האחריות אתם מחויבים לפחות לתת מענה באם ניתן לתקנו .
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
שיצרו עימי קשר על מנת לתקן את התקלה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|