|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
קפה קפה |
שם בית העסק: |
ה' באייר 10 תל אביב 62093 |
כתובת: |
גרנד קניון חיפה |
סניף בית העסק: |
שירות לקוחות לקוי והיעדר ניקיון במטבח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 19 פברואר 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
חוויה מזעזעת שהייתה לי בסניף קפה קפה בגרנד קניון. בתאריך 19.02 היינו בסניף בגרנד קניון בחיפה אני וארוסתי והזמנו מאפה גבינות ושקשוקה וקיבלנו סלטים וזיתים ברוטב כבוש..
יחד עם הזיתים קיבלנו הפתעה - ג'וק!
מיותר לציין שארוסתי חשה ברע ואני עדיין בודק טוב טוב את כל מה שאני אוכל ובקושי מצליח לאכול משהו!
כמובן שניסיתי לפנות בצינורות המקובלים וליצור קשר עם כל גורם בשירות הצרכנים עם מכתבים ומיילים ומה לא, אבל כנראה שקפה קפה פחות בקטע של שירות לקוחות במיוחד בהתחשב הפיצוי המבזה שהוצע לנו, וגם של ניקיון במטבחים.
אחלה יום!
|
גועל מהאוכל |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
קפה קפה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|