|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
מחסני חשמל |
שם בית העסק: |
טבריה |
כתובת: |
טבריה |
סניף בית העסק: |
אי טיפול ומענה |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5 רכשתי במחסני חשמל 2 מכשירים סלולריים בעלות של 1648 ש"ח, במכשירים יש תקלה. למרות פניות חוזרות ונשנות עד היום לא קיבלתי את המכשירים ולא זכיתי למענה כזה או אחר למרות שפניתי במייל בכתב בטלפון ופיזית בסניף הם מסרבים להחזיר לי את כספי בחזרה ו/או לספק לי מכשירים תקינים. כל ניסיונותיי עלו בתוהו ואני אובדת עצות למי לפנות. אציין כי המכשירים לא היו ברשותי אף לא שעה אחת קלה ונשארו בסניף תוך הבטחת טיפול ומענה דבר אשר לא קרה עד כה. שילמתי כסף לחינם לא קיבלתי כלום תמורתו. כל חטאי הוא ששילמתי במזומן ולא בצ'ק או אשראי שניתן לבטל העסקה במקרה של אי קבלת המוצר. אני מרגישה מרומה כאילו גנבו ממני וחוסר המענה והטיפול שלהם הוא בגדר אבסורד. יש לי תיעוד מלא של הפניות בכתב במייל ואין סוף הפניות הטלפוניות לסניף בטבריה ולשירות הלקוחות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מיידי ו/או הספקה של המוצר תקין וללא דיחוי נוסף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
מחסני חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|