|
|
|
|
|
|
|
|
חברות |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
א.ב.א. ויקטורי |
שם בית העסק: |
שידלובסקי 3 |
כתובת: |
יבנה |
סניף בית העסק: |
זיכוי חשבון |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 מרץ 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מבצעת קניות און ליין. קניתי דרך האתר mysupermarket.בבדיקת החשבוניות התגלו טעויות ומגיע לי זיכוי שחלקו נעשה אולם כל הזיכוי לא בוצע. להלן פירוט החשבוניות:
2017/970002666 מתארים 18/01/17,פריט מס' 47-צמד כפרי טירת צבי בעלות של 24.90 במבצע וחויבתי ב-29.90
2017.970016986 מתאריך 22/03/17 פריט מס' 2-נייר טואלט לילי פסטל 32 גלילים 2 יחידות במחיר של 49.80 והגיעה רק יחידה אחת.
2017/970022821 מתאריך 19/07פריט מס' 48- נייטשר ואלי 210 גרם שיבולת שועל ושוקולד במחיר מבצע של 2 יחידות ב-26 שקלים וחויבתי ב-38.90
מדובר בזיכוי של 42 שקלים שברשת וויקטורי פשוט מתעלמים מהמיילים, לא ניתן להשיג אותם טלפונית .בשיחות מול מנהלת תחום אינטרנט רחלי גרינפלד 054-5668345, הענין בטיפול ואני תוהה עד מתי????
עירבתי את עדי משירות הלקוחות של mysupermarket וגם לה הבטיחו לטפל במהירות וביעילות בנושא ושום דבר לא קורה
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי חשבון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
א.ב.א. ויקטורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|