תלונות באדג'ט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
באדג'ט שם בית העסק:
נתבג סניף בית העסק:
ממשיכים לחייב אותי 13,000 כבר פעם שלישית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
החזרתי רכב לבאדגט אחרי שנה, הם חייבו אותי 11,500 ש"ח שלא כדין, לא היה לי כח לריב איתם אז שילמתי להם.
אחרי כחודש אחרי קניה בסופר הכרטיס שלי לא עבר, הגעתי הביתה ערב שבת בלי אוכל. עליתי באינטרנט לנסות להבין למה הכרטיס שלי לא עבר, ואז אני רואה עוד חיוב מחברת בדגיט של כ13,000 ש"ח! כמובן בלי הודעה, בקשה, או שום דבר דומה לזה. אחרי מספר פניות ומכתבים הם זיכו אותי על הסכום.כמובן שעל הריבית ששילמתי שהייתי במינוס ועל העוגמת נפש לא נתנו לי כלום. עכשו אחרי כ 3 חודשים הם עוד פעם חייבו את הכרטיס אשראי שלי ב כ13,000 ש"ח. אין דרך להתגונן, וכבר אין לי כוח עוד פעם לשלוח מכתבים ולעשות טלפונים. הם פשוט מתעללים בי והמצב הבריאות שלי לא נותן לי כח להלחם נגדם. מי שהוא יכול לעזור לי?! בדגיט הם פשוט פשע מאורגן שמתעללים בחלשים.
עגמת נפש סוג הנזק :
שיורידו את החיוב, יפסיקו בכל חודש לחייב אותי וישלמו לי על האגמת הנפש. פתרון נדרש :

באדג'ט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה