תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
אמפא שם בית העסק:
חולון סניף בית העסק:
שירות מזלזל, משפיל ואי נתינת מענה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוגוסט ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תדיראן=ביזיון!!
זו המילה שאני בוחרת לפתוח איתה את הפוסט שלי!
רותחת מעצבים, עם אצבעות רועדות וכעס בלתי נתפס אני יושבת באוטו ומנסה להבין את חוסר המקצועיות והשירות הביזיוני שיש לחברה.

לפני חודש ושבוע קניתי מזגן חדש לדירה
לאחר שבוע וחצי בלבד (!) הפסיק המזגן החדש לקרר.
פנינו לחברה ורק לאחר 5 ימים הגיע טכנאי לתקן את הבעיה-עפ"י הטכנאי הבעיה הייתה: "לא היה גז, שמתי לכם בעיה תוקנה" (ציטוט). תיקן והלך-המזגן חזר לקרר וכולם היו מאושרים.
כעבור רק שבוע וחצי תתפלאו אבל שוב המזגן לא מקרר,שוב שיחות טלפון לתדיראן ארוכות ומתישות שבסופן עושים לך טובה ומתאמים לך טכנאי רק אחרי 5 ימים מהבקשה(?!).
הגיע הטכנאי שלדבריו הבעיה הייתה בריחת גז, אמר שתיקן את התקלה ושוב המזגן חזר לקרר וכולנו היינו מאושרים.

יום ד' שעבר 2/8 המזגן שוב (!!!) הפסיק לקרר
ומיום ד בשעה 9:00 בבוקר ועד לרגע זה המזגן לא עובד!
מיום ד ועד לכתיבת שורות אלו התקשרתי לחברה על בסיס יומ-יומי.
מיום ד עד לרגע זה כל נציגה שדיברתי איתה אמרה לי שמנהל יחזור אליי עד סוף יום עבודה וכמו שאתם מנחשים עד לרגע זה לא חזר אלי מנהל אפילו לא פעם 1!!

וזה אחרי שביום חמישי 3/8 כמובן שרק אחרי שביקשתי שיגיעו לפרק לי את המזגן כי אינני מעוניינת יותר בשירות החברה ובמזגן התקול העבירו אותי למנהל מחוז מרכז לדבריהם בשם יוסי. בשיחתנו יוסי הבטיח לי(!!) "אני משיג לך אישור חריג לטכנאי שיגיע אליך" ואעדכן אותך עד הצהריים בשעות (סוף ציטוט) -מיותר לציין שלא חזר אליי אותו מנהל בשם יוסי וכמובן שלא הגיע שום טכנאי לתקן את המזגן.
לאורך כל השיחות המוקלטות נחשפתי למוקדניות שדיברו בזילזול , צעקו ואף איימו אליי שלא אקבל שירות!
מעולם לא נחשפתי לחובבנות וחוסר מקצועיות מתובל בשירות פח ברמות כאלה!

הנציגה האחרונה ששדיברתי איתה אף ציינה שתשאיר אותי בהמתנה עד סוף היום אם אמשיך להתעקש לדבר עם רמה ממונה/מנהל.

מסתבר שבחברת תדיראן הגדולה אין מנהלי משמרת ובמידה ומנהל אזור לא נמצא אין מחליפים?!? עפ"י נציגות השירות שלכן "זו המדיניות של החברה"- מטריף את הדעת!

לא מעוניינת להמשיך עוד דקה עם החברה והמזגן!!
כל בקשתי שיגיעו לפרק את המזגן ואקבל את מיטב כספי בעבור רכישת מזגן תקול שצריך 3 תיקונים בחודש 1.

היחס המזלזל, ההתנהלות הביזיונית של מנהל אזור מרכז, עוגמת הנפש שבקניית מזגן חדש ולגור בדירה במרכז תל אביב בחום של אוגוסט כי החברה לא מסוגלת לתת מענה ולתקן את הגעיה עברו כל גבול!
שבוע ויום לוקח לטכנאי להגיע?!?!
*כל השיחות מוקלטות גם שיחות שנמשכו 54 דקות(!!) כש80% מהדקות הללו הייתי בהמתנות בכלל!
מעבר לכך אתמול בשיחה ה3 לחברה באותו היום נאמר לי שנקבע לי ליום ד 9/8 אבל חבל שאף אחד לא טרח לעדכן אותי בזה כרילו אני צריכה לנחש, כאילו אין לי עבודה שאני צריכה להקש לצאת ממנה במידה והזמנתי טכנאי כאילו הזמן שלי לא חשוב בכלל... כשציינתי שאף אחד לא קבע איתי את היום והשעה הללו נאמר לי בתגובה מנציגת הפניות כי "אותו מנהל אזורי קבע את זה בערב יום ב' 7/8 וכנראה היה אמור לעדכן אותי (ביום ג' 8/10 ) אבל הוא לא הגיע היום אז לא עדכנו אותי..."
מעולה- אחלה טיפול בלקוחות!
בזבוז זמן וחיפוש מקום אחר לישון בו כל ערב במהלך שבוע ויום! סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה